הודלף: זהו סמארטפון ה-Meizu E2, יציע מבנה מתכת מלא עם קווי עיצוב מעודכנים

Meizu E2 כפי שדלף לרשת Meizu E2 כפי שדלף לרשת

במהלך השבוע שעבר הודיעה יצרנית הסמארטפונים והמובייל הסינית, מייזו, כי תקיים אירוע הכרזה ביום רביעי, ה-26 באפריל, ובו תחשוף סמארטפון חדש שעונה לשם המותג Meizu E2. כעת, תמונה חדשה דולפת לרשת ומתיימרת לחשוף כיצד יראה המכשיר.

התמונה, שמגיעה אלינו ישירות מסין, מציגה את מבנה האלומיניום של מכשיר מדגם לא ידוע שעשוי להיות ה-Meizu E2, כאשר יריעת אלומיניום יחידה העוטפת אותו מתעגלת מגבו אל מסכו. מצידו הימני של המכשיר ניתן למצוא שלושה כפתורים – כפתור נעילה/כיבוי וכן שני כפתורים לוויסות הווליום, בעוד מצידה הנגדי של המסגרת לא נמצא מקשים נוספים.

קווי העיצוב של המכשיר, כך נראה, דומים למדי לשאר מכשירי מייזו מהשנה האחרונה, אם כי פרט קטן ומעניין במיוחד עבר שינוי – וזהו מערך הצילום של המכשיר. זה, שממוקם בצידו השמאלי העליון של גב ה-Meizu E2, נראה שעולה מעל לפני השטח וכולל חיישן צילום יחיד לצד פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע.

דיווחים קודמים בנושא העריכו כי המכשיר שיוכרז בשבוע הבא יהיה דגם ה-Meizu M621C-S שנחשף דרך TENNA במהלך חודש מרץ האחרון. על פי זה, מציע המכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Helio P25, סוללת 3,920mAh, זיכרון RAM בסך 2/3/4 גיגה-בייט RAM, אחסון פנימי בנפח של 16/32/64 גיגה-בייט, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל וחיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

נכון לרגעים אלו לא ברור האם אכן מדובר ה-Meizu E2, אם כי אנו נדרש להמתין בסבלנות לפרטים נוספים, או לחילופין להכרזתו הרשמית שנמצאת במרחק של כשבועיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים