מכשיר הדגל הבא של HTC יקרא בשם המותג HTC U 11

מכשיר הדגל HTC U 11 מכשיר הדגל HTC U 11

ספינת הדגל הבאה בייצורה של יצרנית הטכנולוגיה הטיוואנית, HTC, אותה הכרנו בשם הקוד Ocean, תקרא בשם המותג המסחרי HTC U 11, זאת בניגוד להערכות קודמות כי תקרא בשם HTC U. כך מוסר מדליף המובייל הפופולרי ובין המובילים ביותר בשוק הסמארטפונים, אוון בלאס, במסגרת ידיעה שפורסמה באתר Venturebeat.

לדברי בלאס, כפי שהובאו לידי כתב בידיעה, הסיבה למיתוג מכשיר הדגל תחת השם HTC U 11 נועדה על מנת לגשר על הפער בין סדרת הדגל החדשה – HTC U, לבין סדרת הדגל הקודמת, שהמכשיר האחרון בה זכה לשם HTC 10. בהתאם לכך, מגיע השם על מנת להציג כי הסמארטפון החדש מהווה המשכיות לסדרת הדגל הוותיקה, תוך שהוא מיישר קו עם סדרת U החדשה. עוד מוסר המדליף כי המכשיר יוצע לרכישה ב-5 צבעים שונים.

HTC U (מקור: טוויטר, אוון בלאס)
HTC U (מקור: טוויטר, אוון בלאס)

על פי הידוע לנו עד כה, יגיע ה-HTC U 11 עם מפרט מרשים ביותר הכולל: צג Super LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 835, סוללה בקיבולת 3,000mAh, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל, חיישן צילום ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל ו-4GB/6GB RAM. עוד נמצא במכשיר זיכרון אחסון בסך 64 או 128 גיגה-בייט, עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP57 וגולת הכותרת – מסגרת רגישה למגע המאפשרת לביצוע פונקציות שונות בממשק המשתמש שתקרא בשם Edge Sense.

הכרזת ה-HTC U 11 תתרחש ב-16 במאי, יום שלישי, בשעה 9:00 בבוקר שעון ישראל. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים