נטפליקס משחררת טריילר ראשון לעונה 5 של בית הקלפים

בני הזוג אנדרווד מתוך עונה 5 של בית הקלפים (צילום: David Giesbrecht, תמונה באדיבות Netflix)

נטפליקס (Netflix) שחררה אתמול (ב’) טריילר ראשון לסדרת המתח “בית הקלפים” (House of Cards) בכיכובם של קווין ספייסי (Kevin Spacey) ורובין רייט (Robin Wright). “בית הקלפים” הייתה הסדרה הראשונה שנטפליקס הפיצה בפורמט הבינג’, כאשר כל פרקי הסדרה יוצאים בבת אחת, והיא נותרה עד היום אחת מסדרות הדגל של הרשת המצליחה.

“בית הקלפים” עוקבת אחר פרנסיס אנדרווד (Francis Underwood), פוליטיקאי ממולח שלא יבחל בשום אמצעים כדי להשיג כמה שיותר כוח בבית הלבן, ואשתו קלייר (Claire), בת-בריתו שמסייעת לו בכל צעד, אך גם דואגת לאינטרסים שלה.

בטריילר ניתן לראות שפרנסיס מתכונן לקמפיין בחירות אכזרי, כאשר כהונתו הראשונה כנשיא מסתיימת בסוף 2016. שברי סצנות הערוכים לתוך הטריילר מראים ששוב המרוץ לבית הלבן יהיה אלים ואגרסיבי. אנדרווד יעשה כל שביכולתו כדי לשמור על מקומו, ונדמה שהוא לא יסתפק בקדנציה אחת. בדיוק כפי שקלייר עומדת מאחוריו, כך הוא יעמוד מאחוריה – העיקר שיהיה זה אנדרווד שישב בחדר הסגלגל. פרנסיס או קלייר, זה הינו הך.

שתי דמויות מפתח חדשות יצטרפו לעונה החמישית. שמות ותפקיד הדמויות לא ידועים עדיין, אך ידוע שהם יגולמו על ידי פטרישה קלארקסון (Patricia Clarkson) מ”שאטר איילנד” (Shutter Island), וקמפבל סקוט (Campbell Scott) מסרטי “ספיידרמן המופלא” (The Amazing Spider-Man).

פטרישה קלארקסון מתוך עונה 5 של בית הקלפים (צילום: David Giesbrecht, תמונה באדיבות Netflix)
פטרישה קלארקסון מתוך עונה 5 של בית הקלפים (צילום: David Giesbrecht, תמונה באדיבות Netflix)

בצמרת ישנם גם כמה שינויים משמעותיים: יוצר הסדרה, בו ווילימון (Beau Willimon), עזב את ההפקה בתחילת השנה שעברה. העונה החדשה הופקה על ידי צמד הכותבים מליסה ג’יימס גיבסון (Melissa James Gibson) ופרנק פוגלייסה (Frank Pugliese), שכותבים לסדרה מאז עונה 3.

עונה 5 כולה של “בית הקלפים” צפויה לעלות לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס ב-30 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים