אסוס מתגרה בנו לקראת Computex 2011 – “טאבלט או טלפון”?

חברת אסוס הכירה לעולם את הנטבוקים, אולם ברגע שראת כי השוק שכמעט והקימה לבדה מתחיל להתפורר היא עברה ללהיט הבא – טאבלטים, ובהצלחה רבה. הראשון שלה – Eee Pad Transformer הפך ללהיט מידי, בגלל שילוב של מחיר אטרקטיבי, איכות ותושבת מקלדת שימושית ביותר. כעת, לקראת תערוכת Computex 2011 שתערך בעוד שבוע, מתגרה בנו אסוס עם כמה תמונות ממוקדות של המכשיר הבא שלה ורמז קטן: “טאבלט או טלפון?” (Pad or Phone).

מהתמונות קשה ללמוד משהו אודות המכשיר, ששמו, מפרטו או מערכת ההפעלה שלו לא נחשפו. אולם נראה שדווקא הרמז של אסוס, “טאבלט או טלפון”, והכיתוב על המכשיר – ASUS Design (ששמור למכשירים היוצאי דופן של אסוס) מעידים כי החברה מתכננת משהו גדול.

הניחוש שלכם טוב כמו שלנו, אולם ישנם כמה רמזים שמובילים אותנו לחשוב כי מדובר במכשיר מודולארי בסגנון זה שמודו ראתה בחזונה (אולי זו הסיבה שגוגל רכשה את מודו). הטאבלטים היום זהים במפרטם לחלוטין לסמארטפונים, כאשר השוני הוא רק בגודל המסך, אז למה לא לעשות סמארטפון שהוא המוח והחיבור שלו לטאבלט כבר די פשוט (כמו שהחברה עשתה בין המקלדת לטאבלט ב-Transformer). למעשה הטאבלט יהיה פשוט מסך גדול, סביר להניח עם סוללה בפנים, שברגע שיהיו מחוברים הטלפון יניק לו חיים.

נצדיק את הניחוש שלנו בהתייחסות לתמונות. ניתן לראות בבירור בתמונה השנייה בכתבה את הקליפס לנעילה אשר ב-Transformer משמש אחד דומה לנעילת המקלדת לטאבלט, כאן יכול להיות שהוא משמש לנעילת הטלפון לטאבלט (למסך). כעת אם נסתכל על התמונה הראשונה והאחרונה בכתבה, נוכל לראות כי החלק המעוגל של המכשיר בתמונה האחרונה מתאים בדיוק לחיבור בין הטאבלט לטלפון בתמונה הראשונה – זהו למעשה המצב בו המכשירים מחוברים. מה דעתכם, צדקנו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים