לא רק סלולר: עשרות אלפים ביקשו להצטרף לפרטנר TV

ממיר ושלט פרטנר TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) ממיר ושלט פרטנר TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת פרטנר הציגה היום (ד’) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2017, דו”ח שמראה המשך שחיקה מסוימת בפעילות הסלולר, גם אם קצת טובה יותר מאשר הציגה סלקום בדו”ח שלה. בנוסף, החברה מדווחת על התקדמות בפעילות הסיבים האופטיים והטלוויזיה.

ההכנסות של פרטנר ברבעון השני ירדו ב-10% ל-805 מיליון שקלים בהשוואה לשנה שעברה. אך ירידה של 13% בהוצאות החברה תרמו לשיפור של 31% בשורה התחתונה והרווח הסתכם ב-34 מיליון שקלים. בנוסף לשחיקה בפעילות הסלולר, הנתונים מראים שגם הפעילות בקווים הנייחים ספגה שחיקה של 13%.

מנויים וטלוויזיה

ברבעון השני נוספו לפרטנר 4,000 מנויים, עם זאת, לעומת שנה שעברה מדובר בנטישה של 38 אלף מנויים. ההכנסה הממוצעת מכל לקוח עמדה בסוף הרבעון על 62 ש”ח, עלייה של 1 ש”ח לעומת הרבעון הקודם (ו-3 ש”ח לעומת הרבעון המקביל).

כמובן שאי אפשר להתעלם מההשקות האחרונות של פרטנר בתחום התשתיות והטלוויזיה. מנכ”ל החברה, איציק בינבנישתי אומר כי יותר מ-20,000 לקוחות ביקשו להצטרף לשירות פרטנר TV כשהוא מתגאה בשותפות עם נטפליקס שלדבריו יוסיפו ערך ללקוחות בישראל.

לדבריו, הפריסה של הסיבים האופטיים הולכת לקבל תאוצה והחברה מתכוונת להגביר את פריסת הסיבים בחודשים הקרובים. כמו כן הוא מספר כי החברה ממשיכה בפריסת תשתית דור 4.5 יחד עם הטמעת טכנולוגיית MIMO 4×4 שתציע גלישה במהירות של עד 400 מגה-ביט בשנייה בסלולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים