סמארטפון ה-Nubia Z17 Mini מגיע לישראל במחיר 1,299 שקלים

ZTE Nubia Z17 Mini ZTE Nubia Z17 Mini

היבואנית המקומית של מוצרי מותג הסמארטפונים הסיני נוביה, היא רשת המחשבים והאלקטרוניקה באג מולטיסיסטם, השיקה בסוף השבוע האחרו את סמארטפון הפרימיום לשוק הביניים, ה-Nubia Z17 Mini. המחיר המומלץ לצרכן: 1,299 שקלים. 

Nubia Z17 Mini, שהוכרז לראשונה בחודש אפריל האחרון, מגיע למשתמשיו עם קווי עיצוב יוקרתיים המשלבים בין מבנה מתכת מלא המתעגל מחלקו האחורי, לבין יריעת זכוכית 2.5D המגנה על חלקו הקדמי. בגב המכשיר נמצא קורא טביעות אצבע וכן מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום ברזולוציית 13 מגה פיקסל כל אחד (חיישן IMX258). אחד מן החיישנים מאפשר צילום בצבע (חיישן RGB), בעוד הנותר הינו חיישן מונכרום המצלם בשחור ולבן בלבד. לצד אלו נמצא פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. מימדי המכשיר יעמדו על 146.65 מ”מ אורך, 72.5 מ”מ רוחב, 7.45 מ”מ עובי ומשקל של 155 גרם.

בחלקו הקדמי של ה-Z17 מיני ממוקם מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD, בזמן שמעליו ומתחתיו נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם זווית צילום של 80 מעלות וכן כפתורי ניווט קפסטיביים, בהתאמה. מתחת למכסה המנוע כולל המכשיר מפרט הפונה לשוק הבינוני-גבוה ומשלב את מערכת השבבים Snapdragon 652 הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 1.8GHz.

כמו כן, משלב המכשיר זיכרון RAM בסך 4 גיגה-בייט, זיכרון אחסון פנימי בקיבולת 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD וסוללה בקיבולת 2,950mAh שתטען דרך מחבר USB Type-C. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-Nubia Z17 Mini היא אנדרואיד 6.1 מרשמלו בשילוב ממשק המשתמש Nubia UI 4.0.

ZTE Nubia Z17 Mini
ZTE Nubia Z17 Mini

ה-Z17 מיני מגיע לישראל כארבעה חודשים לאחר הכרזתו הרשמית ומהווה לגרסה המוקטנת של מכשיר הדגל נוביה Z17. בשלב כזה או אחר, על פי דבריה של באג, צפויה גם ספינת הדגל של היצרנית להגיע ארצה, אך נכון לרגעים אלו לא ברור מתי הדבר יקרה. עד אז, נאלץ להסתפק בהיצע מכשירי החברה לשוק הביניים שכבר עשו דרכם ארצה, הם ה-Nubia M2 ו-M2 Lite וכמובן דגם ה-Nubia Z17 Mini.

המכשיר זמין לרכישה כבר כעת דרך אתר האינטרנט של היבואנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים