הוכרז: HTC U11 Life – מכשיר פרימיום לשוק הביניים הזמין גם בגרסת Android One

HTC U11 Life HTC U11 Life

מוקדם יותר היום שיתפנו אתכם בהכרזה על מכשיר הפרימיום החדש מבית HTC לשוק הגבוה, ה-U11 Plus. אלא שעם מכשיר זה היצרנית הטיוואנית לא סיימה את דבריה באירוע ההכרזה שקיימה הבוקר, וחשפה סמארטפון נוסף בשם HTC U11 Life, סמארטפון פרימיום לשוק הביניים המגיע ב-2 גרסאות שונות.

הגרסה הראשונה מריצה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט בשילוב ממשק המשתמש העצמאי של HTC, כאשר הגרסה הנותרת היא ורייאציית Android One, זאת בהמשך להרחבת הסדרה על ידי גוגל ושותפותיה. ה-U11 Life Android One מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו מותקנת היישר מהקופסה, ומציע את ממשק המשתמש הסטנדרטי של גוגל (Stock Android).

מתחת למכסה המנוע ומחוצה לו – זהות באופן מוחלט שתי הוריאציות השונות של ה-U11 Life. הן מציעות את עיצוב הזכוכית המוכר מדגם ה-U11, כאשר 2 יריעות זכוכית עוטפות את גב המכשיר/חלקו הקדמי ומתחברות אל מסגרת אלומיניום. בקידמת המכשיר נמצא צג Super LCD בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD, כאשר בשולי המסך התחתונים נמצא כפתור קפסטיבי המשמש כקורא טביעות אצבע.

מעל למסך משולבת מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD.  במעבר חד לגבו, נמצא חיישן צילום ראשי ובודד ברזולוציית 16 מגה פיקסל גם כן, אלא שזה מאפשר גם צילום קטעי וידאו ברזולוציית 4K UHD. מימדי ה-U11 לייף, שעמיד בפני מים ואבק תחת תקן IP67, יעמדו על 149.09 מ”מ אורך, 72.9 מ”מ רוחב ו-8.1 מ”מ עובי.

HTC U11 Life
HTC U11 Life

מתחת למכסה המנוע כולל ה-U11 Life מפרט מתקדם למדי המשלב שבב עיבוד מסוג Snapdragon 630 וזיכרון אחסון פנימי (ניתן להרחבה) בקיבולת 32 או 64 גיגה-בייט המצוותים ל-3 או 4 גיגה-בייט RAM, בהתאמה. המכשיר מונע על ידי סוללת 2,600mAh שתיטען דרך מחבר USB Type-C, והוא מציע תמיכה בפיצ’ר Edge Sense המוכר מאחיו הגדולים U11 ו-U11 Plus.

את ה-HTC U11 Life תציע היצרנית לרכישה עבור 349 דולר, הם שווי ערך לכ-1,235 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים