האחים וורנר חושפים טריילר לסרט Game Night: קומדיה על משחק אמיתי מידי

ג’ייסון בייטמן ורייצ’ל מקאדמס מתוך טריילר ל-Game Night

חברת אולפני האחים וורנר (Warner Bros) שחררה טריילר ראשון לקומדיה חדשה שצפויה לצאת במהלך השנה הבאה – Game Night, שנראית כמעין אדפטציה קומית לסרט הפולחן “המשחק” (The Game), שלא היה קומי כלל וכלל.

Game Night מציג קבוצה של חברים, שנפגשים לשחק יחד במשחקי חברה. הפעם, המארח שלהם מחליט לארגן להם משחק, שיהיה שונה ומאתגר פי כמה, משחק שיתרחש במציאות יותר משעל לוח המשחקים, והמנצח יזכה בפרס עצום. החברים שמחים להשתתף במשחק כזה, אלא שמנחה הערב נחטף על ידי קבוצה של עבריינים אלימים לפני שהוא מספיק לסיים להסביר את חוקי המשחק – אלא אם כן, זהו חלק מהמשחק עצמו?

מתגובתם של החברים נדמה שהם אכן חושבים שזה חלק מהמשחק, אלא שהם נשאבים למערבולת של אלימות וסכנות שאיתה הם מתמודדים בקלילות מפתיעה ומנותקת מעט מהמציאות.

העלילה האימתית מוגשת כקומדיה של טעויות, בה מככבים כמה מהשחקנים הבולטים בז’אנר בשנים האחרונות, ביניהם ג’ייסון בייטמן (Jason Bateman) מ”משפחה בהפרעה” ו”אוזרק“, רייצ’ל מקאדמס (Rachel McAdams) מ”שרלוק הולמס” ו”ילדות רעות”, ג’סי פלמונס (Jesse Plemons) מ”תוצרת אמריקה” ו”שובר שורות”, ג’פרי רייט (Jeffrey Wright) מ”ווסטוורלד” ו”משחקי הרעב”, ועוד.

Game Night צפוי לעלות למסכים ב-2 למרץ 2018 בארצות הברית. תאריך יציאה רשמי בארץ עוד לא הוכרז.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים