דיווח: מערך הצילום הכפול ב-Xiaomi Mi7 יגיע עם יכולות בינה מלאכותית

Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעוד חודשים ספורים צפויה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, להציג באופן רשמי את ספינת הדגל שתלווה אותה למחצית הראשונה של 2018, היא כמובן ה-Xiaomi Mi7. לאחר שהחברה הודיעה באופן רשמי כי זו תצוייד במערכת השבבים העוצמתית והמתקדמת ביותר מבית קוואלקום כיום, ה-Snapdragon 845, מסתמן כעת כי מערך הצילום הכפול שיוטמע בגב ה-Mi7 יגיע עם יכולות בינה מלאכותית.

המידע החדש מגיע אלינו ישירות מסין, שם התרחשה לאחרונה ועידת האינטרנט העולמית בסין (World Internet Conference) ובמסגרתה מסר מנכ”ל שיאומי, ליי ג’ון, כי היצרנית תתמקד במהלך 2018 בעולם האינטיליגנציה המלאכותית. כחלק ממהלך זה, ציין ג’ון כי החברה תצייד את מכשירי הדגל הבאים בייצורה ביכולות בינה מלאכותית, ביניהם נמצא את ה-Xiaomi Mi7.

לצד הדברים הללו נמסר בדיווח חדש כי יכולות הבינה המלאכותית שיוטמעו ב-Mi7 יתבטאו, בין היתר, במערך הצילום הכפול שישולב בגבו. מערך זה יציע פיצ’רים מבוססי AI, כדוגמת זיהוי סצנה, זיהוי העצמים והאובייקטים המצולמים והתאמת הגדרות הצילום בהתאם לכך, יכולת תרגום טקסט ועוד. זאת, לכאורה, באופן דומה למתבצע ב-Mate 10 ו-Mate 10 Pro.

את יכולות ה-AI תאפשר, בין היתר, מערכת השבבים Snapdragon 845 שאושר כי תגיע מתחת למכסה המנוע של המכשיר. זו, שהוכרזה לפני ימים ספורים, מציעה 8 ליבות עיבוד מדגם Kryo 385 בפיתוח קוואלקום, המציעים תדר מירבי של 2.8GHz, ובשילוב המאיץ הגרפי Adreno 630.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים