הוכרז: LG X4 Plus – עם מפרט הפונה לשוק הנמוך ושבב עיבוד אודיו מסוג Hi-Fi DAC

LG X4 Plus

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG, חושפת ללא כל הודעה מוקדמת או מסיבת עיתונאים חגיגית את הסמארטפון המוקשח לשוק הביניים LG X4 Plus (או: +LG X4). את הסמארטפון החדש מציגה החברה במולדתה שבקוריאה, והוא מהווה לסמארטפון הראשון מבית ייצורה שאינו פונה לשוק הגבוה וכולל שבב עיבוד אודיו ייעודי מסוג DAC, המסוגל לספק אודיו באיכות 32bit ובקצב של 192KHz.

מלבד יכולות האודיו המתקדמות בגזרת שוק הביניים, משלב ה-LG X4 Plus מפרט הפונה לשוק הנמוך שכולל: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 425 בעלת 4 ליבות עיבוד (Cortex-A53) ומאיץ גרפי מדגם Adreno 308, זיכרון אחסון בקיבולת של 32 גיגה-בייט וזיכרון פעולה (RAM) בנפח של 2GB בלבד.

על גבי ה-LG X4 Plus תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט, ומשולבת בו סוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh. סוללה זו תספק את כוח העבודה לפאנל תצוגה מסוג LCD בגודל 5.3 אינץ’ וברזולוציית HD 720p. בזירת הצילום משלב ה-X4 פלוס מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל וכן חיישן צילום קדמי עבור מצלמת הסלפי שמגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

LG X4 Plus
LG X4 Plus

ה-LG X4 Plus מגיע בעיצוב אלומיניום מלא המתעגל מזכוכית ה-2.5D שעוטפת את חלקו הקדמי ועד לגבו, שם נמצא את המצלמה הראשית וקורא טביעות אצבע קפסטיבי. מימדי המכשיר יעמדו על 148.6 מ”מ אורך, 75.1 מ”מ רוחב, 8.6 מ”מ עובי ומשקל של 173 גרם. חרף עיצובו היוקרתי, מודיעה LG כי המכשיר עומד בתקן הצבא האמריקאי לעמידות MIL-STD-810G.

את ה-LG X4 Plus תציע החברה בקוריאה במחיר של 300,000 וון קוריאני, הם מקבילים לכ-980 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים