HP מאשרת: ישנן שיחות לגבי הפצת webOS ליצרניות אחרות

אנחנו כבר יודעים זמן מה כי HP לא מתנגדת לרעיון לאפשר הפצת רישיון שימוש במערכת ההפעלה webOS ליצרניות אחרות, אך היום מאשר מנכ”ל HP, ליאו אפותקר, כי כבר עכשיו מתבצעות שיחות בנושא עם כמה חברות המעוניינות לעשות שימוש במערכת. אתר בלומברג מדווח, כי שלושה מקורות שונים יודעים כבר עכשיו על השיחות, כאשר שמה של סמסונג עלה כאחת מהמועמדות. סמסונג שוקלת ככל הנראה את האפשרות לשלב את webOS בסדרת ה-Galaxy Tab, זאת בצל ההגבלים החדשים והלא מעטים שגוגל מעמידה כעת ליצרניות בשינוי ממשק המשתמש של אנדרואיד שצפויים להחמיר בגרסה הבאה – Ice Cream Sandwich.

עוד בנושא הוסיף מנכ”ל פאלם לשעבר ואחד מהאחראים לפיתוח מערכת ההפעלה webOS, שבהווה מנהל את התחום ב-HP לאחר רכישת פאלם, כי החברה מוכנה להעניק רישיון ליצרניות אחרות למערכת אולם היא מצפה שהיא תהיה בעדיפות ראשונה ולא שלישית אחרי אנדרואיד ו-Windows Phone.

מערכת ההפעלה webOS מושקת כיום במגוון מכשירי HP ובימים אלו עושה דרכו לחנויות ברחבי ארה”ב טאבלט ה-TouchPad. אין ספק כי מדובר באחת ממערכות ההפעלה היותר מעניינות ומתקדמות כיום, בעלת יכולות מולטי-טאסקינג יוצאות דופן עם פוטנציאל ענק, שכנראה עם עזרתן של יצרניות מעט יותר בולטות בתחום, כמו סמסונג, תוכל להתפתח עוד יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים