פרטנר מדווחת על 77 אלף מנויים בשירות הטלוויזיה ועל התקדמות בפריסת מיזם הסיבים

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת פרטנר פירסמה את דוחותיה הכספיים עבור הרבעון הראשון של השנה וחשפה כי נכון למועד פרסום הדוח (ה’, 31.5) נרשמו לשירות הטלוויזיה פרטנר TV מעל 77 אלף מנויים, זאת כשנה לאחר שהחלה פרטנר את פעילותה בתחום הטלוויזיה במתכונת הנוכחית.

נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה, שהסתיים ב-30 במרץ, היו לפרטנר 65 אלף מנויים, כך שמדובר בגידול של 12 אלף מנויים תוך כחודשיים מאז סיום הרבעון ועליה של כ-80% בבסיס המנויים מאז פרסום הדוח הקודם של החברה לסוף שנת 2017, אז רשמה פרטנר 43 אלף מנויים לשירות הטלוויזיה פרטנר TV.

פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לצד העדכון בנושא שירות הטלוויזיה, דיווחה פרטנר על המשך התקדמות בפריסת תשתית הסיבים האופטים של החברה והצהירה בכוונתה להגיע עד סוף השנה לפריסה ביותר ממחצית הערים בישראל. פרטנר חשפה את מיזם הסיבים האופטיים לפני כשנתיים ומאז הספיקה להשיק את שירות Partner Fiber המבוסס על תשתית הסיבים במקומות מסוימים בישראל בהם כבר נפרסה התשתית.

בסיס מנויי הסלולר של חברת פרטנר בתום הרבעון הראשון של השנה עמד על 2.667 מיליון מנויים, מהם 331 מנויי Pre-Paid, כאשר ההכנסה הממוצעת ממנוי (ARPU) עמדה ברבעון זה על 58 שקלים, ירידה של שקל בודד בהשוואה לרבעון שחתם את שנת 2017. פרטנר מציינת בדוחותיה כי שיעור נטישת המנויים ברבעון הראשון של השנה עמד על 8.8%, נתון המציג ירידה בשיעור הנטישה לעומת הרבעון הקודם (4Q17), כאשר על פי החברה, ירידה זו מגיע כתוצאה מירידה בשיעור הנטישה של מנויי ה-Post Paid וה-Pre Paid גם יחד.

סך הכנסות החברה ברבעון שהסתיים ב-30 במרץ עמדו על 826 מיליון שקלים, עליה של 3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח לתקופה הצטמצם ב-86% והסתכם ב-9 מיליון שקלים בלבד ברבעון זה, זאת בהשוואה לרווח של 64 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנת 2017.

השוואת מפרטים