מחירו של ה-Galaxy Note 9 נחשף דרך תמונות מקוריאה ואינדונזיה

Samsung Galaxy Note 9 Samsung Galaxy Note 9

לאחר שנחשף באין-ספור הדלפות הנוגעות לעיצובו, מפרטו הטכני, הפיצ’רים איתם הוא יגיע ועט הסטיילוס האייקוני, פיסת הפאזל האחרונה נחשפת גם היא זמן לא רב לפני מועד ההכרזה ומחירו של ה-Galaxy Note 9 אינו עומד להפתיע אתכם כלל. כהמשך לטרנד העלאת המחירים של דגמי הדגל, סמסונג עשויה להציע את מכשיר הדגל הבא שלה בסכום דומה לזה של ה-iPhone X של אפל.

העלון הפרסומי המצולם מגיע מאינדונזיה ומציג את מחירו של ה-Galaxy Note 9, זאת בנוסף לנפחי האחסון בהם הוא יגיע והשמות הרשמיים של גרסאות הצבעים. נפחי האחסון שיוצעו הם 128 גיגה-בייט ו-512 גיגה-בייט בלבד, כאשר על פי הפרסום סמסונג מתכוונת למחוק באופן רשמי גם את נפח האחסון העומד על 64 גיגה-בייט מהמפה.

Galaxy Note 9 (תמונה: Weibo)
Galaxy Note 9 (תמונה: Weibo)

בנוסף לכך, נוכל לראות כי גרסת ה-128 גיגה-בייט תגיע בשלושה צבעים בשם Mystic Black, Engineered Blue ו-Artisan Copper. זאת בשעה שגרסת ה-512 גיגה-בייט תוצע בצבעים Mystic Black ו-Engineered Blue בלבד.

מיד לאחר פרסום התמונה מאינדונזיה עלתה תמונה נוספת לרשת המפרטת את מחיריהן של הגרסאות בקוריאה, שם עתידה להשיק סמסונג את המכשיר באופן ראשוני. ולעומת המחירים בקוריאה, נדמה כי ישנה קפיצה בעלות לעומת אינדונזיה. לדוגמה, בזמן שבאינדונזיה מכשיר ה-Galaxy Note 9 יוצע בכ-935 דולרים לגרסת ה-128 גיגה-בייט, בקוריאה גרסה זהה תעלה כ-975 דולרים.

להלן המחירים באינדונזיה ובקוריאה:

שם/מדינהמחיר בקוריאהמחיר באינדונזיה
Galaxy Note 9 128GBכ-935 דולריםכ-975 דולרים
Galaxy Note 9 512GBכ-1205 דולריםכ-1210 דולרים

לצד הדברים הללו, בזמן שבאינדונזיה ניתן לקבל טלוויזיה במתנה ברכישה של הסמארטפון החדש, ההדלפות האחרונות טוענות כי גם באופן גלובלי יינתנו מתנות בעת רכישת המכשיר כמו שעון ה-Gear S3, אוזניות ה-Gear IconX ועוד. יתרה מכך, במסמך מקוריאה ניתן לראות כי סמסונג מתכננת להציג את המכשיר כבר יום אחרי מועד ההכרזה (10.8), כאשר ב-20.8 תיפתח המכירה המוקדמת וב-24.8 ניתן יהיה לרכוש את המכשיר באופן מיידי. על דגם ה-Galaxy Note 9 תכריז סמסונג ב-9 באוגוסט באירוע שתערוך בניו יורק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים