ITC מפרסם טיוטה ראשונית: HTC הפרה שני פטנטים של אפל

לקראת הכרעת הדין שאמורה להתפרסם בספטמבר, מפרסם שופט מנציבות הסחר הבינלאומית טיוטה ראשונית בה כתובים כמה ממצאים מהתביעה שהגישה אפל כנגד HTC במרץ 2010, ולפיה חברת HTC הפרה שני פטנטים מתוך עשרה בסך הכל אותם הכלילה אפל בתביעתה.

הטיוטה הזו, יחד עם זו שתפורסם בקרוב ותתייחס לתביעה הנגדית שהגישה HTC כנגד אפל במאי 2010, ישמשו הרכב של שישה שופטים, שיצטרכו לפרסם עד ל-16 בספטמבר את הכרעת הדין הסופית בנושא. במקרה הגרוע ביותר, במידה ותתקבל הכרעה כי HTC הפרה את הפטנטים של אפל, ייאסר על החברה הטיוואנית להכניס מכשירי אנדרואיד מתוצרתה לאדמת ארצות הברית. כמובן שנציבות הסחר הבינלאומית יכולה להטיל כל עונש אחר, אך דרישתה של אפל היתה כאמור (גם בתביעה שהוגשה בתחילת החודש) למנוע מ-HTC למכור את מכשירי האנדרואיד שלה בארה”ב.

תסריט אחר ופשוט יותר שיכול להתרחש, הוא הסכם פשרה שייחתם בין HTC לאפל. כזכור, ממש לא מזמן נקבע סופית כי חברת אפל הפרה שלושה פטנטים של חברת S3 Graphics, הנמצאת כעת בתהליכי רכישה על ידי HTC. הסכם פשרה בין החברות יוכל לקבוע למשל שאפל לא תהיה חייבת בתשלומים ל-S3 ובתמורה, תבטל את תביעותיה כנגד HTC.

גרייס ליי, יועצה המשפטי של חברת HTC שכבר הגיב לאפל לפני מספר ימים, מתייחס כעת לפרסום הטיוטה: “HTC תילחם בכל כוחה בהחלטה זו אם אכן תתקבל, נגיש עירעורים בפני נציבות הסחר המבצעת את ההחלטה הסופית. אנו מאד בטוחים בעצמנו ויש לנו טיעונים מאד חזקים שיוכלו לשמש אותנו בתהליכי הערעור, אנו מוכנים להגן על עצמנו ועל מוצרינו בכל האמצעים האפשריים“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים