אלו הם דגמי iPhone XS ושעוני Apple Watch Series 4 שייחשפו ב-12 בספטמבר

iPhone XS ׁ(תמונה: 9to5mac) iPhone XS ׁ(תמונה: 9to5mac)

כשאנחנו נמצאים במרחק של כשבועיים בלבד ממועד ההכרזה הרשמי של סדרות האייפונים והשעונים החכמים החדשים, אתר הטכנולוגיה 9to5mac דואג לספק לנו תמונות חדשות של המוצרים החדשים מבית אפל. בתמונות ניתן לראות זוג אייפונים חדשים ואת שעון ה-Apple Watch מסדרה 4.

לזוג האייפונים החדשים עתידה אפל לקרוא iPhone XS, כאשר הדבר המבדיל ביניהם עומד להיות הגודל. האייפון הראשון מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ’, כאשר האייפון המופיע מתחתיו מגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ’ ושניהם עתידים לכלול פאנל מסוג OLED. הגרסה המופיעה בצבע זהב בתמונות מציגה גם את כפתורי ויסות הווליום הממוקמים בצד שמאל ואת מתג המעבר בין שמע למצב שקט.

במעבר לשעון ה-Apple Watch Series 4, עולה מהתמונה כי אפל עתידה להציג זוג שעונים חדשים המביאים עימם שינוי משמעותי בצד העיצוב הן בצידם החיצוני והן בצד התוכנה. במבט מבחוץ, מסכיהם של השעונים עתידים לגדול בכ-15 אחוזים לעומת הסדרה הקודמת, זאת תוך שמירה על גודל הגוף שלהם זהה ובאמצעות צמצום השוליים. בנוסף לכך, גם הכפתור הראשי והגלגלת שמעליו עברו שינוי עיצובי.

Apple Watch 4 (תמונה: 9to5mac)
Apple Watch 4 (תמונה: 9to5mac)

בצד התוכנה, אפל צפויה להשתמש בגודל המסך החדש לטובת רענון ממשק המשתמש, וכך נראה גם בתמונה המודלפת אשר מציגה המון פרטים על מסך אחד. יתרה מכך, סדרת ה-Apple Watch 4 תתמוך לאחור ברצועות של סדרה 3, כך שבעלי השעונים מהסדרה השלישית אשר הוציאו כסף רב על רצועות לשעון האהוב עליהם לא יתאכזבו ויוכלו לשדרג בבטחה לדגם החדש.

את זוג השעונים והאייפונים החדשים תחשוף אפל באירוע רשמי שתערוך ב-12 בספטמבר, בקופרטינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים