הוכרזו: Beoplay E6 – אוזניות ספורט אלחוטיות מבית B&O

אוזניות Beoplay E6 (מקור B&O)

יצרנית מוצרי האודיו Bang & Olufsen, הידועה גם כ-B&O, הכריזה במהלך כנס IFA 2018 בברלין על אוזניות אלחוטיות ספורטיביות חדשות מתוצרתה, ה-Beoplay E6, אשר מציעות חיי סוללה של עד 5 שעות ועמידות בפני מים ואבק.

ה-E6 האלחוטיות מגיעות בעיצוב המוכר של אוזניות עם חיבור חוטי בין שני חלקי האוזניה, בניגוד לאוזניות ה-True Wireless שמגיעות ללא חוטים. B&O הוסיפה לאוזניות מאפיין ייחודי של מטען מגנטי הנצמד לאוזניות לצורך טעינה ומאפשר לבצע שימוש באוזניות גם בזמן הטעינה עצמה.

החוט המחבר בין האוזניות עשוי כבל שזור איכותי ועמיד בפני נוזלים ומציע עמידות גבוהה בהשוואה לכבלים רגילים על מנת לשרוד פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. על גבי הכבל ניתן למצוא את בקר השליטה שקיבל שדרוג ומכיל כפתורים לחיצים מאלומיניום באיכות גבוהה.

אוזניות Beoplay E6 (מקור B&O)
אוזניות Beoplay E6 (מקור B&O)

אוזניות B&O, ואוזניות ה-Beoplay E6 בפרט, נועדו לאנשים שמחפשים איכות אודיו גבוהה במיוחד ומוכנים לשלם בהתאם. אוזניות ה-E6 יעלו 299 אירו ויגיעו ב-3 צבעים: שחור, חול ו-“שזיף כהה” (dark plum).

תחום האודיו האיכותי הפך לזירה פעילה של חברות רבות כאשר הוותיקות בהן דוגמת B&O, סנהייזר ועוד מקפידות להוציא מוצרים בעלי איכות אודיו גבוהה ותג מחיר גבוה בהתאם. ה-E6 אינן אוזניות זולות, אך הן לא נועדו להיות כאלה, כאשר הדגש העיקרי בהן הוא איכות אודיו גבוהה בזמן פעילויות ספורט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים