הוכרז: Huawei Honor Magic 2 – עם שש מצלמות, מסך נטול שוליים וסליידר 

Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei) Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)

כשבוע בלבד לאחר ההכרזה על Xiaomi Mi Mix 3, וואווי משיבה אש ומציגה את מכשיר ה-Huawei Honor Magic 2, סמארטפון בעל סליידר, מסך נטול שוליים ומאפיינים אותם היינו רוצים לראות בסדרת ה-P הבאה. על ה-Honor Magic 2 הכריז התת-מותג הונור במסגרת אירוע שנערך בסין.

בחלקו הקדמי של ה-Honor Magic 2 מתיישב מסך נטול מגרעת בגודל 6.39 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג AMOLED ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. עוד בגזרת המסך נגלה כי צפיפות הפיקסלים עומדת על 403 פיקסלים לאינץ’, עם יחס שטח למסך של 91.5 אחוזים ותמיכה ב-108 אחוזים מסולם הצבעים DCI-P3.

Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)
Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)

מתחת למכסה המנוע נוכל להבחין במערכת השבבים Kirin 980, אשר כוללת זוג ליבות מסוג Cortex-A76 הפועמות בתדר מירבי של 2.6 גיגה-הרץ, זוג ליבות נוספות מסוג זהה הפועמות בתדר מרבי של 1.92 גיגה-הרץ, וארבע ליבות אחרונות מסוג Cortex-A55 הרצות בתדר מרבי של 1.8 גיגה-הרץ. מערך ריבוי המשימות כולל 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם נפח אחסון של 128 או 256 גיגה-בייט.

במעבר למערך הצילום ניתן לזהות עיצוב המזכיר את מיקום המצלמות ב-Huawei P20 Pro, כאשר זוג מצלמות ממוקמות במודול נפרד מהמצלמה השלישית. אומנם, השינוי העיצובי המבדיל בין השניים הוא מיקום מבזק ה-LED, שנכנס למודול הראשי ויושב מעל זוג המצלמות. בירידה לפרטי המערך, נגלה חיישן 16 מגה פיקסל ראשי במפתח צמצם של f/1.8, חיישן 24 מגה פיקסל המצלם בשחור/לבן עם מפתח צמצם זהה וחיישן 16 מגה פיקסל בעל זווית רחבה במיוחד, במפתח צמצם של f/2.2.

Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)
Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)

עוד בחטיבת הצילום נמצא מערך משולש המתיישב בתוך הסליידר הנשלף, וכולל מצלמה ראשית בעלת רזולוציה של 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0, מצלמה משנית ברזולוציית 2 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/2.4 ומצלמה שלישית בעלת מאפיינים זהים למשנית. בנוסף לכך, בסליידר הנשלף נוכל להבחין גם בחיישן IR לסריקת פנים מאובטחת בשלושה ממדים.

כל המערך המוזכר ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש Magic UI 2.0. על הפעולות מאחורי הקלעים לוקחת אחריות סוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה, התומכת בטעינה סופר-מהירה דרך מחבר USB Type-C בהספק של 40 וואט. טעינה במהירות שכזו תעניק לכם 50 אחוזים של סוללה ב-15 דקות, כשתוך חצי שעה בלבד תגיעו ל-85 אחוזים.

מידע מעניין נוסף נאמר על העוזרת האישית המשולבת במכשיר. העוזרת עצמה נקראת Yoyo ומאופיינת בתור “all-in-one smart-living enabler possessed with mind-reading and machine learning capabilities” – הנקודה המעניינת באמירה הזו נוגעת ליכולת ‘קריאת המחשבות’ של העוזרת ויכולותיה השונות, כרגע נוכל רק לשער שהעוזרת תוכל לנחש אילו פעולות נרצה לעשות ולהציע אותן.

Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)
Huawei Honor Magic 2 (תמונה: Huawei)

שאר המידע אודות ה-Honor Magic 2 כולל תמיכה בבלוטות’ בגרסה 5.0, צילום וידאו בהילוך סופר-איטי של 480 פריימים לשנייה ברזולוציית HD וזום היברידי של עד פי 3 מהמצלמה הראשית. סורק טביעות האצבע עבר אל מתחת למסך, אפרכסת שמע נחבאת בתוך חיתוך קטנטן בשולו העליון של המכשיר ושקע האוזניות אינו נמצא כאן.

את מכשיר ה-Honor Magic 2 תוכלו לרכוש בצבעים מדורגים בגווני כחול, אדוםסגול, ואפורכסוף. ההזמנות המוקדמות פתוחות ברגעים אלו, כאשר רכישות ישירות יחלו ב-6 בנובמבר. מחיריהן של הגרסאות השונות מפורטים להלן:

  • עבור גרסת ה-6/128 גיגה-בייט תצטרכו לשלם כ-545 דולרים. 
  • עבור גרסת ה-8/128 גיגה-בייט תצטרכו לשלם כ-615 דולרים.
  • עבור גרסת ה-8/256 גיגה-בייט תצטרכו לשלם כ-685 דולרים. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים