גוגל מכריזה על שירות משחקים חדש ברשת החברתית Google+

אחרי שכבר שמענו על כוונותיה של גוגל להקים את השירות וגם נחשפנו ללוגו חדש שטרם נראה, Google+ מעלה הילוך ודואגת שלא רק נוכל לדבר ב”מעגלים” אלא גם לשחק איתם ובתוכם. בהודעה רשמית בבלוג החברה, הכריזה גוגל על תווית חדשה למסך הבית של Google+ (בצמוד לתווית ה”מעגלים”) – משחקים.

נראה שגוגל לא מתכוונת לעצור בדרכה למטרה להגיע ולכבוש את ליבם של משתמשי הרשתות החברתיות – רק השבוע דיווחנו על ניסיונה של גוגל להגדיל את היצע המשתמשים של הרשת החברתית החדשה והיום, שוב, גוגל חושפת את קפיצת מדרגה נוספת – שירות משחקים חדש.

חשיפתו של שירות המשחקים החדש לא הצליחה להפיל אותי מהכסא, שכן כולנו כבר מכירים את האפשרות מפייסבוק, עם החווה המפורסמת (Farmville) ומגוון משחקים מוצלחים אחרים – אבל כנראה שהטכניקה של גוגל היא קודם כל להשתוות למתחרים ורק אז לחשוף את הנשק הסודי ולהשאירם מאחור. ויק גונדוטרה, סמנכ”ל הרשת החברתית אמר בהכרזתו על השירות החדש ש”זאת רק ההתחלה”.

שירות המשחקים החדש יעלה לאוויר החל מהיום, אך בהדרגה, עד שבסופו של דבר כלל המשתמשים יוכלו להשתמש בו. מה אתם אומרים? או שאתם כבר משחקים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים