פייסבוק מוסיפה אפשרות למחיקת הודעות באפליקציית מסנג’ר 

אפשרות מחיקה ההודעה ב-Messenger (תמונה: variety) אפשרות מחיקה ההודעה ב-Messenger (תמונה: variety)

כשנה לאחר שהשיקה את האפשרות למחיקת הודעות באפליקציית WhatsApp וכמספר חודשים לאחר שהגיעו דיווחים על בחינת הפיצ’ר, פייסבוק משיקה את האפשרות למחיקת הודעות באפליקציית Messenger לאחר שאלו נשלחו. בדומה לפונקציה באפליקציית WhatsApp, פייסבוק מאפשרת את מחיקת ההודעות רק לאחר זמן קצוב ממועד המשלוח שלהן.

הפונקציה החדשה נחשפה בפנינו עוד לפני מספר חודשים, עת ביצעה פייסבוק בחינות עבור מספר מצומצם של משתמשים. כעת, בשלב עם השקת התכונה החדשה לקהל הרחב, פייסבוק מיישרת קו עם אפליקציית המסרים השנייה שבבעלותה והאפשרות במסנג’ר תפעל באופן דומה לדרך הפעולה באפליקציית וואטסאפ.

על מנת למחוק הודעה לאחר שנשלחה תצטרכו ללחוץ על ההודעה שברצונכם למחוק, לבחור במחיקה, ולאחר מכן יופיעו בפניכם האפשרויות למחיקת ההודעה רק אצלכם או אצל כולם. במידה ובחרתם למחוק את ההודעה אצלכם בלבד, שאר האנשים יוכלו לראות אותה. אך גם אם בחרתם למחוק את ההודעה אצל כולם, אצל האחרים יישאר סימן שמעיד על כך שהייתה באותו מקום הודעה שנמחקה.

זמן מחיקת ההודעה מרגע שליחתה מהווה גורם חשוב בהחלטת המחיקה, שיכולה לקרות לא מעט זמן לאחר השליחה, ובשעה שמחיקת ההודעה אצל כולם באפליקציית הוואטסאפ מתאפשרת עד ל-7 דקות ממועד שליחת ההודעה, באפליקציית המסנג’ר תוכלו ליהנות מזמן גדול יותר של 10 דקות למחיקת ההודעה ממועד שליחתה המקורי. את האפשרות החדשה החלה פייסבוק להפיץ כבר היום, כאשר משתמשי האפליקציה ברחבי העולם יקבלו אותה בהדרגה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים