אוזניות Samsung Galaxy Buds נטולות חוטים נחשפות בתמונה לצד פרטים נוספים

Samsung Galaxy Buds (תמונה: Winfuture) Samsung Galaxy Buds (תמונה: Winfuture)

גל ההדלפות אודות סדרת ה-Galaxy S10 וכל הסובב אותה ממשיך לזרום באין מפריע, ואת רוב ההדלפות האחרונות הכוללות תמונות רשמיות של הסדרה ראינו מהמדליף המוכר Roland Quandt, אשר מעביר את המידע אלינו דרך חשבון הטוויטר שבבעלותו. בתמונה החדשה נוכל לראות את אוזניות ה-Galaxy Buds יושבות על גבי הגרסה הקרמית של ה-Galaxy S10 Plus.

בתמונה החדשה ניתן להבחין באוזניות המגיעות בצבע לבן בתוך הכיסוי המטעין אותן, אך ברגע זה נוכל רק לשער כי אוזניות ה-Galaxy Buds הן המחליפות הרשמיות לאוזניות ה-Gear Icon X הוותיקות. עקב יכולותיו החדשות של מכשיר ה-Galaxy S10 Plus, האוזניות לא סתם יושבות על גבו, אלא נטענות שם באופן אלחוטי בדומה לאוזניות ה-FreeBuds של וואווי אותן ראינו נטענות על גבו של ה-Mate 20 Pro.

בנוסף לדברים הללו, ניתן להבחין בכך שעיצובן של האוזניות אינו קטן ודק, בדומה לאוזניות ה-AirPods של אפל, מה שמעיד כמעט באופן ישיר על כך שסמסונג עתידה להבהיר את בחירתה בחיי סוללה ארוכים על פני קלילות האוזניות.

Samsung Galaxy Buds (תמונה: Winfuture)
Samsung Galaxy Buds (תמונה: Winfuture)

לצד הדברים הללו, חדשות נוספות אודות האביזרים הסובבים את הסדרה מגיעים אלינו מהמדליף הצעיר Ishan Agarwal, אשר העלה בחשבון הטוויטר שלו פירוט של מגוון מגנים שיושקו לצד סדרת הדגל החדשה.

את הציוץ פתח עורך אתר AllAboutSamsung, כשזה ציין כי כיסוי ה-LED Cover לסדרת ה-Galaxy S10 עבר את אישור ה-FCC. מיד לאחר מכן הוסיף Ishan כי הכיסוי יגיע בצבעים שחור, לבן וירוק, ובנוסף לכך נקבל גם מספר כיסויים נוספים. לפי דבריו, סמסונג תשיק עם סדרת הסמארטפונים החדשה כיסוי סיליקון, כיסוי שקוף, כיסוי LED שהוזכר בתחילה וכיסוי חכם (מאפשר את הצגת השעה ופרטים נוספים). הכיסויים יגיעו בצבעים Navy, כחול, ורוד, צהוב, לבן, ירוק ושחור.

את סדרת ה-Galaxy S10 תחשוף סמסונג במלואה ב-20 בפברואר, באירוע שייערך בסן פרנסיסקו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים