אמזון תפיק עיבוד לסדרה הישראלית “על הספקטרום”

צילום: אוהד רומנו (תמונה באדיבות yes) צילום: אוהד רומנו (תמונה באדיבות yes)

לפני כשבוע נערך טקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, וסדרה אחת יצאה כמנצחת הבלתי מעורערת של הטקס: “על הספקטרום” של יובל שפרמן ודנה אידיסיס. הסדרה גרפה תשעה פרסים שונים, ביניהם פרס הבימוי שהוענק לשפרמן, פרס התסריט שהוענק לאידיסיס, פרס השחקנית הטובה ביותר לכוכבת הסדרה נעמי לבוב, ופרס סדרת הדרמה הטובה ביותר.

“על הספקטרום” עוקבת אחרי שלושה צעירים על הרצף האוטיסטי. כל אחד מהם מציג רמת תפקוד שונה מעט, ושלושתם צריכים להתמודד עם עולם שלא מבין אותם, ושגם הם לא תמיד מבינים. הסדרה, שהופקה על ידי yes, כבשה בסערה את לבבות הצופים הישראלים – כעת יש לסיפור הזדמנות להגיע גם לקהל דובר אנגלית.

חברת אמזון (Amazon), שמפעילה בין השאר גם את שירות הצפיה הישירה Amazon Prime Video, חתמה הסכם הפקה עם yes. במסגרת ההסכם אמזון תפיק עיבוד אמריקאי לסדרה, אותו יוביל התסריטאי והמפיק ג’ייסון קייטמס (Jason Katims), מפיק “אורות ליל שישי”, “הורים במשרה מלאה”, “רוזוול”, ועוד.

דנה שטרן, מנהלת yes Studios, הביעה את שמחתה על המהלך: “אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם ענקית הטלוויזיה אמזון, ועם היוצר הנפלא ורב המוניטין, ג’ייסון קייטמס, שהביע מחויבות עמוקה ואישית לפרויקט לצד רצון עז להפיץ לעולם את הבשורה החשובה והמרגשת שנושאת על הספקטרום”.

אין עדיין פרטים על ליהוקים אפשריים או תאריך יציאה צפוי לגרסה האמריקאית של “על הספקטרום”, מלבד שהיא תהייה זמינה, ככל הנראה, בשירות הצפיה הישירה של אמזון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים