נחשפו בתמונות ברורות: HTC Bliss וממשק Sense 3.5

לפני שבוע הצגנו לכם תמונה חטופה של מכשיר ה-HTC Bliss, המיועד על פי השמועות לנשים בלבד. כעת מתפרסמות באתר xda.cn שלוש תמונות חדות וברורות של המכשיר, שצפוי להכיל מעבד Qualcomm MSM7x30 בתדר שעון 800MHz ואת המאיץ הגראפי Adreno 205. מערכת ההפעלה של המכשיר תהיה אנדרואיד Gingerbread 2.3 עליה יולבש ממשק ה-Sense של HTC בגרסה 3.5. עוד ניתן לראות בתמונות כי למכשיר מצלמה קדמית (צד ימין למעלה) ואף חיישן קרבה (צד שמאל למעלה).

באחת התמונות מופיע המכשיר כשלצידו מכשיר ה-HTC Desire S, מה שנותן לנו את ההערכה כי מדובר במסך בעל גודל זהה ואף ברזולוציה זהה – 3.7 אינץ’ ברזולוציית WVGA – כלומר 480×800 פיקסלים. בתמונות מממשק Sense 3.5 המתפרסמות גם כן באתר xda.cn, נצפה הממשק החדש כשהוא דובר סינית פשוטה ובעל יכולות חדשות כמו עיצוב חדש לגמרי (הניתן להתאמה אישית) של מסך הנעילה, של עמודי הבית ושל סוגי הווידג’טים הניתנים לבחירה.

ייתכן מאד והמכשיר החדש, כולל הממשק החדש, ייחשפו באירוע ההשקה הקרוב של החברה ב-1 בספטמבר, אולם השמועות מדברות על חשיפת מכשירי Windows Phone בלבד במסגרת האירוע. פרטים נוספים נדע ככל הנראה רק בשבוע הבא… לתמונות נוספות של המכשיר והממשק החדש הכנסו

(מקור ומדיה – xda.cn, pocketnow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים