חברת המחקר IDC (ר”ת International Data Corporation) הציגה את מצב שוק המוצרים הלבישים בעולם נכון לרבעון הראשון של 2019. לפי הניתוח של החברה, שוק המוצרים הלבישים גדל ב-55.2% לעומת השנה הקודמת עם 49.6 מיליון מוצרים שנשלחו במהלך הרבעון הראשון.
בעוד תחום השעונים החכמים ורצועות הכושר החכמות הוא הגדול ביותר בשוק עם 63.2% מכלל המוצרים, תחום האוזניות החכמות מראה את הגידול המהיר ביותר של 135.1% לעומת נתוני 2018 ומייצג 34.6% מכלל המשלוחים ברבעון.
דירוג החברות:
- אפל (Apple) – אפל הצליחה לשמור על המקום הראשון ברבעון עם משלוח של 12.8 מיליון מכשירים, כשהיא מסתמכת על שעוני ה-Apple Watch ואוזניות ה-AirPods ו-Beats של החברה.
- שיאומי (Xiaomi) – החברה הצליחה להשיג את המקום השני עם 13.3% נתח שוק וגידול משמעותי מחוץ לסין, כאשר רצועת ה-Mi Band 3 ממשיכה להציג פופולריות גדולה עם כ-5 מיליון יחידות שנמכרו.
- וואווי (Huawei) – וואווי ממשיכה להראות את הצמיחה הגדולה ביותר בין החברות עם גידול של 282.2%.
- סמסונג (Samsung) – בדומה לוואווי גם סמסונג מצליחה להראות סימני גידול משמעותיים של 151.6% בזכות ריבוי המוצרים של החברה הכולל יםאת רצועות ושעוני ה-Galaxy ואוזניות Galaxy Buds וה-JBL של החברה.
- פיטביט (Fitbit) – החברה סוגרת את הרשימה עם גידול של 35.7% לעומת השנה הקודמת והיקף מכירות חיובי בעיקר בזכות ה-Versa Lite וסדרת ה-Inspire של החברה.
משלוחים (במיליונים) רבעון 1 שנת 2019 | נתח שוק רבעון 1 שנת 2019 | משלוחים (במיליונים) רבעון 1 שנת 2018 | נתח שוק רבעון 1 שנת 2018 | גידול שנתי | |
---|---|---|---|---|---|
Apple | 12.8 | 25.8% | 8.6 | 26.8% | 49.5% |
Xiaomi | 6.6 | 13.3% | 3.9 | 12.3% | 68.2% |
Huawei | 5.0 | 10.0% | 1.3 | 4.1% | 282.2% |
Samsung | 4.3 | 8.7% | 1.7 | 5.3% | 151.6% |
Fitbit | 2.9 | 5.9% | 2.2 | 6.8% | 35.7% |
אחרים | 18.0 | 36.3% | 14.3 | 44.8% | 26.0% |
סה"כ | 49.6 | 100% | 31.9 | 100% | 55.2% |
IDC פרסמה בנפרד גם נתונים עבור אביזרים לבישים על היד בלבד, דוגמת שעונים חכמים ורצועים כושר חכמות. כאן אנו רואים תמונה שונה יחסית בה שיאומי מובילה את הרשימה עם 10.7% מהשוק, כשוואווי מציגה פעם נוספת את הגידול המשמעותי ביותר של 213% בקטגוריה.
משלוחים (במיליונים) רבעון 1 שנת 2019 | נתח שוק רבעון 1 שנת 2019 | משלוחים (במיליונים) רבעון 1 שנת 2018 | נתח שוק רבעון 1 שנת 2018 | גידול שנתי | |
---|---|---|---|---|---|
Xiaomi | 5.3 | 10.7% | 3.7 | 11.5% | 43.6% |
Apple | 4.6 | 9.3% | 4.0 | 12.6% | 14.8% |
Huawei | 3.9 | 7.9% | 1.3 | 3.9% | 213.% |
Fitbit | 2.9 | 5.9% | 2.1 | 6.7% | 35.9% |
Samsung | 2.0 | 4.1% | 1.1 | 3.3% | 92% |
אחרים | 12.5 | 25.3% | 11.6 | 36.4% | 7.8% |
סה"כ | 31.3 | 63.2% | 23.8 | 74.5% | 31.6% |
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.