אפל משיקה את אוזניות ה-Powerbeats Pro עם מספר שיפורים על פני Airpods 2

אוזניות Powerbeats (תמונה: Beats / Apple) אוזניות Powerbeats (תמונה: Beats / Apple)

קרוב ל-5 שנים עברו מאז רכשה אפל את חברת ביטס (Beats), אשר שירות המוסיקה שלה הפך לימים ל-Apple Music שאף זכה לאחרונה לעבור את מספר המשתמשים המשלמים של ספוטיפיי בארה”ב. לצד שירות המוסיקה, ידועה Beats גם כיצרנית אוזניות מעוצבות, אך זו לא נכנסה לתחום האוזניות נטולות החוטים (Truly Wireless). כעת, משיקה אפל את אוזניות ה-Powerbeats Pro תחת מותג האוזניות Beats, כשהן מציעות מספר תכונות שעשויות להיות עדיפות על ה-Airpods החדשות של החברה, כשהן מגיעות במחיר גבוה יותר העומד על כ-250 דולר.

מבנה אוזניות ה-Powerbeats Pro תואם יותר לשימוש ומראה ספורטיבי בהשוואה לאוזניות ה-Airpods, כאשר קשת הזמינה על גביהן מאפשרת לעטוף את האוזניות סביב האוזן כך שאלו ישארו במקומן ללא הפרעה. על גבי כל אוזניה תמצאו כפתורים לשליטה בעוצמת הקול ומעבר בין שירים, כך שאין צורך לזכור היכן ממוקמים בקרי השליטה, והדבר מאפשר גם שליטה נפרדת לכל אוזניה, כך שתוכלו להאזין למוסיקה או שיחות באוזן אחת או בשתיהן, לבחירתכם. לכך מוסיפה אפל גם כפתור פיזי למענה ודחיית שיחות ומנגנון זיהוי אוטומטי שיודע לעצור את השירים במידה והוצאתם את האוזניות מהאוזניים.

כמו ב-AirPods החדשות, גם באוזניות של Beats תוכלו למצוא את שבב ה-Apple H1 שמאפשר הפעלה קולית של האוזניות באמצעות סירי, דרך פקודת “היי סירי (Hey Siri)”, ושיפור משמעותי של חיי הסוללה, שכמעט מכפיל את זמן השימוש אל מול האיירפודס מהדור השני, עם עד 9 שעות שימוש בטעינה אחת (מול 5 שעות באיירפודס) ועד 24 שעות בשימוש במארז הטעינה, ולצד יכולת לטעון את האוזניות 5 דקות בלבד כדי לקבל שעה וחצי של האזנה למוסיקה.

אוזניות ה-Powerbeats נטולות החוטים מגיעות במחיר של 249.95 דולר בארה”ב בצבעים לבן, שחור, ירוק וכחול והן עמידות בפני זיעה והשפרצות מים. הן מציעות מספר תכונות אותן הן חולקות עם ה-Airpods החדשות של אפל, אך מגיעות ללא תמיכה של טעינה אלחוטית של מארז הטעינה עצמו ובמחיר גבוה משמעותית ממחיר הבסיס של 159 דולר בו נמכרות האיירפודס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים