הוכרזו: שעוני Amazfit Verge 2 ו-Amazfit Health Watch

שעון ה-Amazfit Verge 2 (מקור huami)

יצרנית השעונים החכמים Huami, המוכרת בעיקר דרך השותפות שיצרה עם חברת שיאומי (Xiaomi), הכריזה על זוג שעונים חכמים חדשים, ה-Amazfit Verge 2 שמהווה לדגם ההמשך לשעון ה-Verge עם אפשרות שילוב eSIM לחיבור דור 4 סלולרי ושעון ה-Amazfit Health watch בעל חיישן אק”ג מתקדם למעקב אחר בריאות המשתמש.

דגם ה-Verge 2 החדש ממשיך את דרכו של ה-Verge כשהוא מגיע בעיצוב דומה יחסית עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.39 אינץ’ ברזולוציה גבוהה של 454×454 פיקסלים וציפוי זכוכית Gorilla Glass 3 לעמידות מוגברת. השעון יגיע ב-3 גרסאות שונות: גרסת 4G בסיסית, גרסה מתקדמת עם 4G ומעקב אק”ג ושעון במהדורה מוגבלת של הנוקמים.

השעון יופעל באמצעות מערכת השבבים Snapdragon Wear 2500 של קוואלקום, בניגוד לציפיות המוקדמות שדיברו על שבב ה-Wear 3100, יחד עם 512MB זיכרון ואחסון פנימי בנפח 4GB, כאשר סוללת ה-420mAh המובנית צפויה לספק זמן שימוש של עד 28 שעות עם חיבור דור 4 פעיל.

שעון ה-Verge 2 (מקור huami)

בזמן שכל גרסאות השעון יגיעו עם טכנולוגיית eSIM מובנה לחיבור דור 4 סלולרי, הדגם המתקדם של ה-Verge 2 יציע מעקב אק”ג הודות לשבב ה-Huangshan No. 1 היחודי עם טכנולוגיית RealBeats למעקב ושידור הנתונים עם יכולת שמירה של עד 60 בדיקות אק”ג למשך שבוע בזיכרון המובנה.

בנוסף לדגם הבסיסי והגרסה המתקדמת ובדומה לרצועת ה-Mi Band 4 החדשה, גם ה-Verge 2 יציע מהדורה מוגבלת בעיצוב הנוקמים שתגיע עם רצועה ותצוגת שעון מיוחדים בהשראת הנוקמים.

גרסת הנוקמים של שעון ה-Verge 2 (מקור huami)

שעון ה-Verge 2 יהיה זמין למכירה החל מה-21 ביוני :

  • דגם הבסיס עם eSIM מובנה במחיר של 999 יואן (כ~517 ש”ח).
  • דגם מתקדם עם תוספת מדידת אק”ג במחיר של 1299 יואן (כ~672 ש”ח).
  • גרסת הנוקמים תגיע במחיר של 1499 יואן (כ~776 ש”ח).

Amazfit Health watch

יחד עם ה-Verge 2 החדש Huami הציגה גם את ה-Amazfit Health. דגם דומה לשעון ה-Bip עם עיצוב מרובע ששם דגש על בריאות המשתמש עם שבב ה-Huangshan, בדומה לגרסה המתקדמת של ה-Verge 2 המסוגל לבצע בדיקת אק”ג (ECG-רשמת לב חשמלית) ב-60 שניות ומסוגל להתריע למשתמש ולשירותי רפואת חירום על מצבי חירום רפואיים דוגמת דופק נמוך, פרפור עליות לב ומצבי נפילה.

השעון יגיע במשקל 25 גרם עם מסך 1.28 אינץ’ צבעוני ברזולוציית 176×176 פיקסלים והוא מצויד בסוללת 200mAh שאמורה להספיק, לפי החברה, לעד 7 ימי שימוש. בנוסף, תומך השעון בתקן 3ATM לעמידות במים עד עומק של 30 מטרים.

שעון ה-Amazfit Health Watch צפוי להיות זמין למכירה בסין מאוחר יותר החודש ובמחיר של 699 יואן (כ~362 ש”ח)

שעון ה-Amazfit Health watch (מקור huami)

בזמן שרבים ציפו לקבל שבב מתקדם יותר בשעון ה-Verge 2, התמחור הנמוך של השעון יחד עם חיבור הדור 4 המובנה שלו  ומסך AMOLED צבעוני הופכים אותו למשתלם במיוחד בהשוואה לשעונים דומים מיצרנים אחרים. לעומתו, דגם ה-Health מציג גישה שונה עם דגש על מעקב אחר בריאות המשתמש, ובעוד שלא מדובר ב-Bip 2 שרבים חיכו לו, עדיין מדובר על פתרון זול בעבור מעקב אחרי הבריאות של המשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים