גוגל מפרידה בין Google Photos ו-Google Drive

גוגל הכריזה כי היא עומדת להפריד בין שירות אחסון התמונות של החברה, Google Photos, ושירות אחסון הקבצים Google Drive, על מנת לפשט את חווית השימוש בשני השירותים ולמנוע בלבול ביניהם.

במצב הקיים כיום, תמונות שמועלות לשירות ה-Photos מגיעות באופן אוטומטי לתיקיה בשם Google Photos בשירות ה-Drive. המצב זהה גם במקרה ההפוך, כאשר תמונות שמועלות לאחסון ה-Drive מופיעות באופן אוטומטי בשירות ה-Photos.

השינוי הקרוב, שיגיע במהלך חודש יולי, יבצע הפרדה בין שירותי Drive ו-Photos, כך שתמונות שיועלו ל-Drive או Photos לא יופיעו באופן אוטומטי בשירות השני ומחיקה של תמונה בשירות אחד לא תבצע באופן אוטומטי מחיקה גם מהשירות השני.

עם זאת, גוגל תאפשר להעלות תמונות באופן ידני מה-Drive ל-Photos באמצעות כפתור “Upload from Drive” יעודי שיאפשר לבחור אילו תמונות המשתמש מעוניין להעתיק מה-Drive אל שירות ה-Photos. החברה מבהירה גם כי השינוי הקרוב לא יפגע בקבצים בתיקיית ה-Google Photos הקיימת ב-Drive, אלא רק ימנע מלהעלות אליה קבצים באופן אוטומטי.

בעוד השינוי הקרוב יכול לגרום לבלבול מסויים ואי נוחות לחלק מהמשתמשים, גוגל מדגישה כי ההפרדה מבוצעת לאור תגובות משתמשים למצב הקיים. חיסרון אחד משמעותי יגיע בדמות נפח האחסון הגדול יותר שידרש מעתה, בניגוד למצב הקיים כיום בו תמונה אחת זהה הקיימת בשני השירותים תפסה נפח של קובץ אחד בלבד. לאחר ההפרדה, תמונה זהה בשני השירותים תדרוש נפח אחסון כפול מהמכסה הקיימת למשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים