דיווח: Samsung Galaxy Watch Active 2 יגיע עם תמיכה בא.ק.ג וזיהוי נפילות

Samsung Galaxy Watch Active (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Watch Active (תמונה: סמסונג)

כמעט שנה חלפה מאז אפל הציגה לראשונה את שעוני ה-Apple Watch 4, אשר הגיעו עם תמיכה בביצוע בדיקת א.ק.ג (ECG) וזיהו כאשר המשתמש נופל, וכעת, סמסונג צפויה לצמצם פערים כאשר על פי דיווח חדש המגיע אלינו מהאתר SamMobile, סמסונג תצרף תמיכה בביצוע הבדיקה המיוחדת וזיהוי הנפילות לסדרת השעונים הבאה שלה, ה-Galaxy Watch Active 2.

בין אם באמצעות קריצה לכיוונה של אפל ובין אם באמצעות חשיבה עצמאית, פיצ’ר הא.ק.ג בשעונים יכול להציל חיים ואנחנו שמחים על כל חברה אשר מוסיפה אותו במכשיריה. מעבר לכך, סמסונג לקחה את הדברים צעד אחד קדימה ומלבד בדיקת הא.ק.ג הבודקת את הפעילות החשמלית של הלב, השעון יתריע כשיזהה צורה של פרפור עליות (הפרעה בקצב הלב בה שריר הלב מפרפר במקום להתכווץ באופן רגיל).

הוספת האפשרות הזו לשעון יכולה להציל אף יותר חיים מבדיקת הא.ק.ג, כשהפרעת פרפור העליות הינה גורם מרכזי לשבץ מוחי אשר יכול להוביל למוות. את בדיקת הא.ק.ג השעון החדש יאפשר לבצע דרך האפליקציה הייעודית, בה תוכלו לקבל פרטים מלאים על בדיקת הא.ק.ג שלכם ולשלוח את התוצאות לרופא מומחה על מנת שיברר האם התוצאה תקינה.

כפי שידוע לנו מאז אפל הכריזה על סדרת ה-Apple Watch 4, האישור לביצוע בדיקות א.ק.ג צריך להתקבל ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), כך שישנו סיכוי המצביע על האפשרות שביצוע בדיקות הא.ק.ג לא יתאפשר מיד לאחר יציאת השעון לשוק.

בנוגע לזיהוי הנפילות, סמסונג צפויה לקחת את הפיצ’ר ולאמץ אותו באופן דומה לאפל, כשזה יזהה נפילה וירטוט על מנת למשוך את תשומת לבכם עם אפשרות לביצוע שיחה למוקדי החירום או לביטול ההתראה. במידה ולא הגבתם במשך פרק זמן מסוים, השעון ישלח הודעה לאנשי הקשר ברשימת החירום שלכם ויתקשר אל מוקדי החירום הרשמיים.

מידע אודות תאריך הכרזתו של המכשיר אינו ידוע בשלב זה, אך אנחנו משערים כי סמסונג תציג אותו באירוע ההכרזה על מכשירי סדרת ה-Galaxy Note 10 ב-7 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים