זה המפרט הטכני המלא של מכשירי סדרת ה-Galaxy Note 10

גלקסי נוט 10 - מפרט מלא Samsung Galaxy Note 10 (תמונה: Ishan Agarwal/Twitter)

רחבת ההדלפות הנוגעות לסדרת ה-Galaxy Note 10 ממשיכה להתרחב עם כל יום בו אנחנו מתקרבים למועד ההכרזה הצפוי ב-7 באוגוסט, וכעת אנחנו מקבלים הדלפה חדשה מהמדליף המוכר אוון בלאס (evleaks) החושף בפנינו את מפרטם המלא של דגמי ה-Galaxy Note 10 וה-Galaxy Note 10 Plus. בין הדברים שציין נוכל למצוא את קיומה של הטעינה המהירה גם בדגם ה-5G וגם בדגם הפלוס.

Samsung Galaxy Note 10 – מפרט טכני

מפרטו של ה-Galaxy Note 10 5G כולל מסך בגודל 6.3 אינץ’ עם פאנל מסוג AMOLED, בקצב רענון של 60 הרץ, ועל פי הדלפות אחרות יגיע ברזולוציה של +Full HD. מתחת למכסה המנוע תרוץ מערכת השבבים +Snapdragon 855 כשיחד איתה נקבל 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

לצד הדברים הללו, חשוב לציין כי בלאס אינו מספק לנו הבנה מוחלטת לאילו מהדגמים הוא מתייחס, כשבציוצו הראשי מצוין ה-Galaxy Note 10 ללא כל תוספת אך במענה לתגובות הקהל המדליף מספר כי זו היא גרסת ה-5G שתשווק על ידי ספקית הסלולר Verizon.

הסוללה הפועמת מאחורי הקלעים תגיע בקיבולת של 3600 מיליאמפר/שעה, וזו תתמוך בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט (לגרסת ה-Galaxy Note 10 5G, מידע אודות הגרסה הסטנדרטית אינו זמין) ובטעינה הפוכה בהספק של 15 וואט.

Samsung Galaxy Note 10 Plus – מפרט טכני

במעבר לדגם ה-Galaxy Note 10 Plus נגלה מסך בגודל 6.8 אינץ’, כאשר יתר ההדלפות מספרות על פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Quad HD ובפריסה של 2960 על 1440 פיקסלים. הסוללה מתחת למכסה המנוע תגיע בקיבולת של 4300 מיליאמפר/שעה וצפויה אף היא לתמוך בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט.

בנוסף למידע זה, בלאס מציין כי עט הסטיילוס S-Pen יגיע עם יכולות לביצוע מחוות על גבי המסך באמצעות זיהוי המתבצע דרך המצלמה, אך אינו מרחיב בנוגע לפיצ’רים שישתמשו ברעיון.

יחד עם הפרטים המצוינים לעיל, המדליף OnLeaks נכנס גם הוא לתמונה כשזה צייץ מפרט דומה למדי לזה שחשף בפנינו בלאס אך הוסיף כי מערך הצילום בזוג המכשירים יכלול חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל, חיישן טלפוטו ברזולוציה זהה וחיישן המתיר צילום בזווית רחבה ברזולוציה של 16 מגה פיקסל. עם זאת, מבהיר המדליף כי זוג הדגמים יגיעו בזוג גרסאות לכל אחד מהם, כשאחת תציע את מערכת השבבים Exynos 9825 והאחרת תגיע עם ה-Snapdragon 855 (דגם ה-Exynos הוא זה אותו נוהגת סמסונג להשיק בישראל).

מעבר לכך, המדליף חושף שלמצלמת העומק בדגם ה-Note 10 Plus סמסונג תקרא DepthVision, כשסוג האחסון שיוצע עם המכשיר יהיה UFS 3.0 והמטען שיגיע בקופסה יתמוך בטעינה מהירה בהספק מירבי של 25 וואט, כך שכנראה ותצטרכו לקנות את המטען המהיר בהספק של 45 וואט בנפרד. עוד בנוגע לדגם הסטנדרטי, המדליף מספר על כך שגם דגם זה תומך בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט, כך שכעת אנחנו יודעים כי כל סדרת ה-Galaxy Note 10 תגיע עם יכולות הטעינה המהירה החדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים