פרטים ראשונים: LG Optimus 3D 2 יושק במהלך 2012 בעובי מרשים של 7 מ”מ

אתר Pocket-lint ישב לראיון בלעדי עם דוקטור הנרי נו (Henry Noh) אחד המפתחים המובילים של LG שהיה חלק מצוות הפיתוח של ה-Optimus 3D, במהלכו הוא חושף לפנינו פרטים ראשונים אודות ה-LG Optimus 3D 2. היורש של הסמארטפון הראשון בעולם בעל יכולות תלת-ממד מלאות, יצוייד גם הוא בזוג מצלמות לצילום בתלת-ממד לצד מסך תלת-ממד ללא צורך במשקפיים.

דוקטור הנרי נו לא מסתיר את העובדה שה-LG Optimus 3D אינו אחד הסמארטפונים הדקים והסקסיים בשוק, אולם הוא מאשר כי הם עובדים כעת על מנת שה-Optimus 3D 2 ישתדרג מבחינה זו. הנרי מעריך כי במהלך 2012 סמארפטונים רבים יהיו בעובי של כ-6 מ”מ, והוא מאמין שהוספת יכולות התלת-ממד יגרמו לכך שה-Optimus 3D 2 יהיה בעובי של בערך 7 מ”מ – הבדל שרובנו בכלל לא נבחין בו.

מכשיר ה-LG Optimus 3D הינו אחד הסמארטפונים העוצמתיים בשוק כיום, אך מטרת החברה היא לא להתפשר על העובי ועיצובו של המכשיר בגלל יכולות התלת-ממד שהוא מספק, אם כי לגרום להם להיות ערך מוסף שמבליט אותו מהשאר. אין ספק כי העיצוב של המכשיר גורם להרבה תשומת לב, לרבים מהמשתמשים זהו פקטור חשוב לא פחות מהחומרה עצמה. ה-LG Optimus 3D 2 אמור להיות כרגע בשלבים מוקדמים של פיתוח, לכן השקתו צפויה להיות במהלך 2012 וזמן מדוייק יותר לא ניתן לשער כרגע. אנחנו מאמינים כי LG תכוון להשקה בתערוכת MWC 2012 בברצלונה, שם חשפה את הדגם הראשון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים