אפליקציית Google Go מגיעה לכלל משתמשי אנדרואיד

Google Go (מקור גוגל)

חברת גוגל (Google) הכריזה על השקת אפליקציית החיפוש קלת המשקל Google Go לכלל משתמשי הטלפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. מדובר בגרסה רזה של אפליקציית החיפוש Google הרגילה של החברה המכילה אפשרויות נוספות בעבור השווקים המפתחים אליהם היא נועדה במקור.

אפליקציית Google Go כמו גם אפליקציות ה-Go השונות של גוגל דוגמת Gallery Go, Gmail Go ו-YouTube Go הוכרזו במקור עם השקת מערכת ההפעלה Android Go, גרסה קלת משקל של אנדרואיד עם הצגתה של גרסת 8 Oreo שנועדה לשימוש במכשירים חלשים בשווקים מתפתחים.

בעוד Google Go נחשבת כאפליקציה “קלה” בנפח של 7 מגה-בייט בלבד, אין זה אומר כי חסרות בה פונקציות מתקדמות, כאשר גוגל שילבה בה מוקדם יותר השנה את Google Lens, כלי תרגום והקראה המשתמש במצלמת המכשיר. בנוסף, ניתן למצוא ב-Google Go אפשרות לביצוע חיפוש קולי, הקראת עמודי אינטרנט (אבל לא בעברית) ועוד.

מסך ראשי Google Go

בעוד שהאפליקציה עצמה זמינה בשפה העברית אך לא יכולה לבצע הקראת עמודי אינטרנט בעברית, פונקציית התרגום שבה פועלת ללא בעיה עם השפה העברית עם תרגום מהיר ונוח של תמונות דרך האפליקציה עצמה.

אפליקציית Google Go זמינה להורדה בחנות האפליקציות של גוגל.

בזמן שאפליקציות ה-GO נועדו להיות פתרון בעבור מכשירים חלשים, משתמשים רבים מוצאים בהן פתרון נוח בהרבה לעומת הגרסאות הרגילות לאור השימוש הנמוך שלהן במשאבים והסרת פיצ’רים עודפים, מה שמאפשר להן לעבוד במהירות גבוהה על כלל המכשירים בהשוואה לגרסאות הרגילות שלהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים