מיקרוסופט תציג מוצרי Surface חדשים ב-2 באוקטובר

הזמנה לאירוע Surface תמונה: Microsoft

מיקרוסופט הודיעה כי תערוך אירוע הכרזה שיעסוק במוצרי ה-Surface של החברה, את זה תקיים בניו-יורק ב-2 באוקטובר. האירוע מגיע שנה בדיוק לאחר האירוע הקודם שערכה החברה בתחום, ומכאן שאנו צפויים לקבל עדכונים לאותם מוצרים שהוצגו בשנה הקודמת, בהם ה-Surface Pro וה-Surface Laptop, יחד עם מוצרים חדשים שעשויים להפתיע אותנו ובהם הנייד בעל שני המסכים המוכר בשלב זה תחת השם Centaurus.

המעניין מבין המוצרים אותם עשויה מיקרוסופט לחשוף באירוע הוא ה-Centaurus, מחשב בעל שני מסכים המתקפל לשם עבודה עליו כמחשב או כטאבלט. פרוייקט זה צפוי להגיע עם מערכת ההפעלה קלת המשקל Windows 10 Lite שנחשפה מוקדם יותר השנה כמתחרה ל-Chrome OS של גוגל, אולם גם אם תציג מיקרוסופט את המחשב החדש באירוע הקרוב, השקתו לא צפויה להגיע לפני 2020.

בין עדכוני המוצרים האחרים שצפויים להיחשף באירוע נמצא את ה-Surface Pro 7, גרסה משודרגת לדגם מהשנה הקודמת, אשר עשויה להחליף את חיבור ה-Surface Connect בחיבור USB-C סטנדרטי יותר לצד עדכונים בעיצוב ובמפרט הטכני עם מעבדי הדור העשירי של אינטל, שיחליפו את מעבדי דור 8 שהופיעו בדגם ה-Pro 6. מחשב ה-Surface Laptop 3 גם הוא צפוי להיחשף באירוע וככל הנראה יספק עדכונים הדומים לאלו שנקבל בדגם ה-Surface Pro עם מעבדים חדשים וחיבור USB-C.

בעוד מיקרוסופט הציגה רענון קל למחשבי ה-Surface Book שלה מוקדם יותר השנה, ייתכן כי נראה עדכון משמעותי יותר באירוע הקרוב באוקטובר עם ה-Surface Book 3. ה-Surface Book 2 נחשף לראשונה באוקטובר 2017 וקיבל מאז שדרוג קל בלבד בצד המעבד, כך שייתכן ונראה את הדגם הבא בסדרה עם שינויים משמעותיים יותר בצד החומרה והעיצוב באירוע הקרוב של החברה.

לצד מוצרים אלו עשויה מיקרוסופט לחדש גם עם מוצרים היקפיים נוספים. בשנה שעברה הציגה החברה את אוזניות ה-Surface Headphones שהציעו זמן סוללה ארוך של עד 15 שעות וסינון רעשים ברמה של עד 40dB במצב אקטיבי. ייתכן כי בעקבות הדגמים החדשים לאוזניות מסננות הרעשים מבית Bose וסוני, כי נראה כעת גם מתחרה חדש מצידה של מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים