צפו בוידאו: גירבוקס מכריזה על Homeworld 3 במימון המונים

חברת Gearbox הכריזה במהלך כנס PAX West על משחק חדש בסדרת Homeworld. המשחק, שייקרא Homeworld 3, יהיה כותר באורך מלא שימשיך את הסיפור ממשחקי Homeworld הקודמים. לצד ההכרזה שחררה החברה טריילר ראשון, כמו גם מספר תמונות וציורי קונספט. המשחק עדיין נמצא בשלבי פיתוח ראשוניים.

אם אינכם מכירים את Homeworld, מדובר בסדרת משחקי אסטרטגיה בזמן אמת בחלל. המשחק הראשון הציג דרך חדשה לשלוט ביחידות שלכם, בתלת מימד מלא בחלל, והיה פורץ דרך בזמנו. הסיפור של המשחק, שבו עליכם לנווט את ספינת האם שלכם ולהגן עליה באופן מתמשך לאורך משימות המשחק (כאשר המשאבים שלכם ומספר היחידות ממשיך ממשימה למשימה) היה גם הוא מקורי וחדשני לזמנו.

מאז המשחק הראשון, שיצא בשנת 1999, Homeworld זכה לחבילת הרחבה נהדרת, להמשך מלא, ומאוחר יותר גם לחידושים של המשחקים הישנים. לפני כמה שנים הופיע מעין ספין-אוף למשחק, בשם Homeworld: Deserts of Kharak, שבו לראשונה ירדנו לקרקע ונלחמנו על פני השטח בזמן אמת. המשחק החדש נמצא בפיתוח באותו הסטודיו שעבד על החידוש למשחקי Homeworld הקלאסיים, ועל Deserts of Kharak, ששמו Blackbird Interactive.

Gearbox בחרה במסלול לא קונבנציונלי עבור המשחק: מימון המונים. נראה כי החברה פונה אל הציבור במטרה לגייס כסף למימון המשחק, למרות שהעבודה עליו כבר החלה. למשחק נפתח עמוד בפלטפורמת המימון Fig, שם תוכלו כבר כעת להשקיע כסף תמורת האפשרות לשחק בו לכשיהיה מוכן. התשורה הזולה ביותר עומדת על 50 דולרים תמורת המשחק, כאשר סכומים גבוהים יותר יזכו אתכם בתשורות נוספות כמו גרסאות אספנים ואוספים הכוללים את הכותרים הקודמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים