פרטי ההשקה של PlayStation VITA נחשפו (+בונוס)

כמו שאנחנו נערכים ל-Tokyo Game Show, כך גם סוני. הרעש סביב ההכנות של סוני נובע מעצם ההודעה לעיתונות לגבי פרטי ההשקה של PS VITA, קונסולת המשחקים הניידת החדשה שלה.

קודם כל, יש להפריח את כל השמועות אודות תאריך ההשקה של הקונסולה הניידת, מפני שסוני הכריזה היום על התאריך הרשמי. לכן, יש לפתוח את היומנים ולרשום: ה-17 בדצמבר הוא יום ההשקה הרשמי ביפן, כשלושה חודשים לפני ההשקה הרשמית באירופה ובארה”ב.

וכעת, לפרטים עסיסיים עוד יותר: ה-VITA תושק ביפן יחד עם 26 כותרים “מרגשים”, להם יתווספו עוד 74 משחקים עד מרץ 2012. מהפרטים הללו, ניתן להסיק שבהשקה הרשמית של אירופה וארה”ב, יהיה מבחר של כ-100 משחקים לפחות. האמת? מרשים. בנוסף לכך, ה-VITA תתמוך במספר עצום שנע בין 500 ל-600 משחקי PSP. המידע הזה עוזר לנו להבין שה-VITA תומכת במשחקי ה-PSP שזמינים לקנייה בחנות ה-PSN של סוני.

על רשימת המשחקים אתם תשמעו באופן מדויק בעוד מספר שורות. אבל לפני כן, יש לציין את אורך החיים של הסוללה. אם תשחקו בקונסולה, הסוללה תחזיק בין 3-5 שעות, בלי חיבור לאינטרנט. אם תנגנו וידאו או סרט, הסוללה תחזיק כ-5 שעות. בסך הכל, על מצב Stand-by הסוללה מחזיקה כ-9 שעות. לעומת זאת, זמן הטעינה של הסוללה מאפס למאה עומד על שעתיים ו-40 דקות.

מבחינתנו, כנראה שהכל תקין. אבל מבחינתם של היפנים, זהו ממש לא סוף הסיפור. מחירי החבילות של הקונסולה הניידת צפויים להיות יקרים בהרבה מהמחירים של המערב (כ-75$ יותר). החבילה הבסיסית תעלה 325$, בעוד שהחבילה המורחבת יותר תעלה להם 400$.

והנה לכם, רשימת המשחקים המלאה של ההשקה:

BlazBlue Continuum Shift Extend, Project N.O.E.L.S., gokushi touchbattle, Ultimate Marvel vs. Capcom 3 – fighting game, Nature of Night of Kamaitachi, F1 2011, Dream C Club Zero Portable, Niconico, Fis Oh, Katamari Damacy, Ridge Racer, Disgaea 3 Return, Virtua Tennis 4: World Tour Edition, field – golf, Uncharted: Golden, Little Deviants, Minnato Issho, Hot Shots Golf Next (Everybody’s Golf Next), Yuusha no kiroku (TBD), Monster Radar, Shinobido 2: Tales of the Ninja, Army Corps of Hell, Lord of Apocalypse, Dynasty Warriors Next, Dark Quest, Michael Jackson: The Experience HD.

לכתבה המלאה ב-GamesCrew

בונוס

אתר GamesCrew מחלק לכם מפתח לבטא של Vindictus, משחק MMO חינמי ומעניין במיוחד מבית Nexon. רוצים לנסות את המשחק לפני כולם? היכנסו עכשיו, המבצע מסתיים תוך מספר שעות. לחצו לפרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים