השעון החכם Huawei Watch GT2 נוחת בישראל במחיר 989 שקלים

שעון Huawei Watch GT 2 זהב בגודל46 מ"מ (מקור Huawei) שעון Huawei Watch GT 2 זהב בגודל 46 מ”מ (מקור Huawei)

השעון החכם האחרון מבית וואווי, ה-Huawei Watch GT2, נחשף לראשונה בחודש ספטמבר לצד סדרת ה-Mate 30 של החברה וכעת נוחת בישראל בהשקה רשמית. השעון החדש מגיע בגרסת 46 מ”מ, הגדולה מבין השתיים הזמינות, שמציעה חיי סוללה של עד 14 ימים, ומגיעה בצבע כסוף עם רצועה חומה או שחור עם רצועה שחורה ובמחיר של 989 שקלים.

הדור החדש של השעון החכם מריץ את מערכת ההפעלה הייעודית של וואווי, LiteOS, עם תמיכה בעברית, ומשלב את שבב העיבוד Kirin A1 של החברה לצד תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.1, רכיב GPS שיאפשר מעקב אחר מיקום בעת ביצוע פעולות ספורטיביות ומגוון חיישנים, בהם ג’יירוסקופ, חיישן תאוצה וחיישן אור. שעון ה-GT2 מאפשר מעקב אחר 15 פעילויות ספורט שונות, האזנה למוסיקה עם אפשרות אחסון פנימי של עד  4GB וכולל מד דופק אופטי מובנה למעקב רציף.

שעון ה-Watch GT2 בגרסת ה-46 מ”מ מגיע עם מסך מגע בעל פאנל AMOLED בגודל 1.39 אינץ’ וברזולוציית 454×454 פיקסלים והוא עמיד במים תחת תקן 5ATM. בצד הסוללה משלבת החברה בשעון קיבולת של 455mAh, אשר לפי וואווי תספיק לעד 14 ימי שימוש ועד 30 שעות שימוש עם GPS פעיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים