טריילר חדש של “המוטנטים החדשים” – סרט אימה בעולם של אקס-מן

המוטנטים החדשים (באדיבות פורום פילם)

דיסני משחררת בצעד מפתיע טריילר חדש של “המוטנטים החדשים” (The New Mutants), סרט האימה בעולם של אקס-מן (X-Men). הסרט, שהופק במקור על ידי אולפני פוקס המאה ה-20, עבר תלאות רבות מאז דיסני רכשה את האולפנים. לדיסני תוכניות גדולות עבור האקס-מן ושילובם ביקום הסינמטי של מארוול (MCU), כך שעתידו של הסרט היה מוטל בספק רב. דיווחים רבים נעו מדחייה בהגעתו לאקרנים, דרך שינוי מאסיבי בעלילה עם השקה בלעדית בשירות הסטרימינג דיסני פלוס ועד ביטולו.

הטריילר החדש ל”המוטנטים החדשים” מגיע יותר משנתיים מאז הטריילר הראשון של הסרט. למרות כל השמועות, נראה שהחזון המקורי נשמר, ונקבל חווית אימה, שבמרכזה נמצאים צעירים מוטנטים שאינם מסוגלים לשלוט בכוחותיהם. רוב הסרט צפוי להתרחש בתוך בית חולים מיוחד, שספק אמור לטפל בצעירים בעלי כוחות העל. “על הדרך” נראה שמתבצעים בהם ניסויים על מנת לחשוף את כוחותיהם.

למי שתהה, הסרט לא צפוי להיות חלק מהיקום הסינמטי של מארוול. זמן רב המסרים שיצאו מדיסני היו כי מדובר בסרט עצמאי ואפילו כזה שהיה אמור לעבור עריכה וצילומים מחודשים כדי להסיר כל קשר לאקס-מן, וגם למילה שהכי מזוהה איתם -“מוטנטים”. כפי שאתם יכולים לראות, זה לא בדיוק קרה ואין ספק שהכוכבים בסרט “המוטנטים החדשים” הם מוטנטים. אם דיסני תחליט לבסוף כן לכלול אותם ב-MCU אנחנו לא יודעים. על כך אפשר להחליט גם לאחר ההקרנה, ולפי מידת ההצלחה לבחור אם לשלבם יחד עם הדמויות המוכרות של מארוול.

הסרט משלב מספר שחקניות ושחקנים בולטים בקאסט הנערות והנערים, ביניהם אניה טיילור-ג’וי (Anya Taylor-Joy) מ”ספליט“, צ’ארלי היטון (Charlie Heaton) מ”דברים מוזרים” ומייזי וויליאמס (Maisie Williams) מ”משחקי הכס“. הסרט נכתב ומבויים על ידי ג’וש בון (Josh Boone), במאי “אשמת הכוכבים”. בשלבים מוקדמים יותר של ההפקה נאמר שג’יימס מקאבוי (James McAvoy)  יופיע בתפקיד פרופסור X, ואלכסנדרה שיפ (Alexandra Shipp) בתפקיד סופה, אותה היא שיחקה ב”אקס-מן: אפוקליפסה“, אבל כרגע זה לא ודאי.

שמועה מעניינת במיוחד שצצה בזמן שעתידו של הסרט היה לא ברור, נגעה להצגתו של אחד הרשעים הפופולאריים בעולם האקס-מן, מיסטר סיניסטר, אותו היה אמור לשחק ג’ון האם (“מד-מן”). מאז, ככל הנראה שרשע העל, שלא בהכרח יהיה הרשע המרכזי בסרט עצמו, השתנה עם תפקיד לא ידוע של השחקן אנטוניו בנדרס.

“המוטנטים החדשים” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-12 באפריל 2020, שנתיים אחרי תאריך השחרור המקורי של הסרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים