חברת JBL משיקה את סדרת אוזניות ה-JBL CLUB ורמקול ה-Boombox 2

אוזניות JBL CLUB 700BT (מקור JBL)

חברת האודיו JBL השיקה במהלך תערוכת CES 2020 בארה”ב סדרת אוזניות חדשה תחת השם JBL CLUB. הסדרה החדשה כוללת את דגמי ה-CLUB 700BT, CLUB 950NC ו-CLUB ONE המגיעות עם איכות שמע גבוהה במיוחד, כאשר שני הדגמים האחרונים מגיעים עם סינון רעשים מובנה. בנוסף לאוזניות, החברה הציגה גם את רמקול ה-Boombox 2 המגיע עם זמן סוללה של עד 24 שעות.

סדרת ה-JBL CLUB החדשה מצטרפת לסדרת אוזניות הגיימינג JBL Quantum, כאשר בניגוד אליה היא מתרכזת ומיועדת לחובבי המוזיקה ושמה דגש מיוחד על איכות שמע גבוהה. דגם העלית החדש של הסדרה, ה-CLUB ONE, יגיע עם רצועת ראש עשויה עור ויתמוך בסינון רעשים ANC (ר”ת Adaptive Noise Cancellation), בנוסף למצב SilentNow המאפשר למשתמש לעבור למצב סינון רעשים גם ללא צורך בהאזנה למוסיקה.

בעוד דגם ה-950NC החדש יתמוך גם הוא בסינון רעשים, הדגם האחרון בסדרה, ה-700BT יגיע ללא יכולת לסינון רעשים כלל, כאשר שלושת דגמי האוזניות יגיעו עם תמיכה בהפעלה של העוזרות הקוליות של גוגל ואמזון.

מבחינת זמן הסוללה:

  • דגם ה-One יגיע עם זמן סוללה של עד 45 שעות במצב רגיל ועד 23 שעות עם סינון רעשים.
  • דגם ה-950NC יגיע עם עד 55 שעות סוללה במצב רגיל ו-25 במצב סינון רעשים.
  • דגם ה-700BT תומך בעד 50 שעות שימוש.

אוזניות ה-JBL CLUB יהיו זמינות למכירה החל מאביב 2020 במחיר של 349, 249 ו-149 אירו לדגמי ה-ONE, 950NC ו-700BT, בהתאמה.

בנוסף לשלוש אוזניות ה-JBL CLUB החדשות, החברה הציגה גם ה-Boombox 2, הדור השני לרמקול ה-Boombox המגיע עם זמן סוללה של עד 24 שעות, עמידות למים בתקן IPX7 ואפשרות לשמש כסוללה ניידת ולהטעין מכשירים דרך חיבור ה-USB של הרמקול.

רמקול JBL BOOMBOX 2 (מקור JBL)

הרמקול יגיע עם טכנולוגיית ה-PartyBoost של JBL, שמאפשרת חיבור בלתי מוגבל של רמקולי PartyBoost יחד ליצירת חווית שמע ייחודית ועוצמתית במיוחד.

רמקול ה-JBL Boombox 2 יהיה זמין למכירה באביב 2020 במחיר של 499 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים