בחג הזה מברכים ולא משלמים: כך תשלחו הודעות SMS בחינם

לחברות הסלולאר בארץ אין רגעים משמחים יותר מאשר חגי ישראל – לא משום אווירת החג – אלא מרצונו הלגיטימי של הצרכן הישראלי לברך את משפחתו וחבריו בברכת חג שמח. אנו מדברים כמובן על הודעות SMS ששליחתן עולה לצרכן פי כמה מאות ממה שהיא עולה ל”יצרן”, אפילו אם מדובר בכמה אגורות להודעה אחת. בראש השנה 2010 רשמו חברות הסלולאר מספר שיא של למעלה מ-50 מיליון הודעות טקסט בערב החג. אם נחשב זאת בשקלים, בהנחה שהעלות המינימאלית להודעת טקסט הינה 12 אגורות, נגיע ללמעלה מ-6 מיליון שקלים שנגבו מהצרכן.

ברוח המחאות החברתיות המתרחשות בארצנו לאחרונה, הרשו לי להכיר או להזכיר לכם את קיומה של אפליקציית Text2Me המיועדת למכשירי iOS (הורדה) ואנדרואיד (הורדה) המאפשרת שליחת הודעות SMS לכל מכשיר סלולארי בארץ – חינם אין כסף. התהליך די זהה לשליחת הודעות טקסט כפי שהכרתם עד היום – בוחרים אנשי קשר, כותבים את ההודעה (ללא מגבלת תווים) ולוחצים על שליחה. יש לשים לב כמובן שהשימוש באפליקציה מצריך חיבור לרשת האינטרנט (3G או WiFi), דרכה מתבצעת שליחת ההודעות.

בהתקנת האפליקציה יהיה עליכם להגדיר מספר פרטים כגון שמכם, כתובת הדוא”ל שלכם וכן פרטי כניסה שישמשו אתכם להזדהות על גבי מכשירי iOS ואנדרואיד אחרים, כגון טאבלטים להם אין כל קשר לחברות הסלולר. במהלך ההרשמה תתבקשו גם למסור את מספר הטלפון שלכם – אולם אין זה חובה, נסביר על כך בעוד רגע. בסיום ההרשמה תקבלו מספר טלפון ייחודי (בקידומת 057-50) אותו יראו כל מקבלי ההודעות שלכם, במידה וישיבו הודעה למספר זה – היא תתקבל אצלכם דרך ממשק האפליקציה (ובעלות רגילה לשולח). במידה וינסו להתקשר למספר, יתקבל צליל המתריע על מספר לא בשימוש. ולמה מבקשים מכם את מספר הטלפון האמיתי? בתפריט הראשי של האפליקציה יופיעו כל אנשי הקשר שלכם שגם כן התקינו אותה ומסרו את מספר הטלפון שלהם – כך שתוכלו לשלוח להם הודעות טקסט ישירות למספר ה-057-50 שלהם. חשוב להזכיר שהנמענים של ההודעות שלכם לא יוכלו להבחין בשמכם אם לא תציינו אותו בתוכן ההודעה – בהתאם לכך, גם לא יידעו אל מי לחזור.

[poll id=”4″]

נכון, חברות הסלולאר יוצאות מדי פעם במבצעים הכוללים X הודעות בחינם לתקופה מוגבלת, כדוגמת אורנג’ שהכריזה אתמול על מבצע 150 הודעות טקסט בחינם ל-100,000 הלקוחות הראשונים שימהרו להירשם אליו, זאת אומרת – 15 מיליון הודעות טקסט בגינן החברה לא תקבל תשלום – מספר גבוה אך לא קרוב לצפי של ערב החג. בכל זאת, האפליקציה הזו ונוספות קיימות תמיד ולא רק בחגים, נצלו אותן. קיימות כמובן דרכים נוספות לשליחת הודעות מידיות למכרים, כדוגמת אפליקציית ה-SMS של בזק בפייסבוק ומגוון אפליקציות חינמיות אחרות כמו WhatsApp, TalkBox ונוספות.

מכירים דרכים נוספות לשליחת הודעות SMS ללא תשלום? שתפו אותנו בתגובות ואנו נדאג לעדכן את הכתבה ולעזור לגולשים נוספים, שייתכן ואין ברשותם מכשירי iOS או אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים