גוגל הודיעה על ביטול מלא של כנס המפתחים Google I/O 2020

כנס המפתחים Google I/O (תמונה: Google)

מגבלות ההתכנסות המאומצים על ידי מדינות וחברות רבות בעולם בניסיון למנוע את התפשטות נגיף הקורונה הובילו לכך שחברות טכנולוגיה וסלולר רבות העבירו את האירועים הגדולים שלהן לפורמט דיגיטלי. כך עשתה גם גוגל, עת הודיעה על ביטול כנס המפתחים Google I/O לשנת 2020 בצד הפיזי שלו. אך כעת, הודיעה החברה על ביטול מלא של הכנס, כך שזה לא יועבר למפתחים גם בפורמט דיגיטלי.

מתוך דאגה לבריאות וביטחון קהילת המפתחים, העובדים והקהילות המקומיות שלנו, ובהתאם להנחיות החדשות באיזור סן פרנסיסקו, לא נקיים את כנס Google I/O השנה“, כך מסרה גוגל בהודעה שפירסמה באתר הכנס וברשתות החברתיות. החברה גם הודיעה כי כל הזוכים בהגרלת המקומות לכנס IO 2020 יקבלו הזמנה לכנס שיתקיים בשנה הבאה.

בגוגל מציינים באופן מפורש כי הכנס לא יועבר באופן וירטואלי דרך סדנאות מבוססות וידאו, זאת בשונה מהצהרתה של מיקרוסופט לקיום כנס המפתחים Build 2020 באופן דיגיטלי לחלוטין, והצהרה דומה של אפל שהגיעה מאוחר יותר ונוגעת לכנס המפתחים WWDC 2020, גם זה יועבר באופן דיגיטלי לחלוטין.

נושא אחד אליו גוגל לא התייחסה באופן חד משמעי הוא נושא ההכרזות המגיעות עם אירוע הפתיחה של כנס המפתחים Google I/O מידי שנה. הכרזות אלו כוללות התייחסות לעדכונים האחרונים הצפויים להגיע למערכות ההפעלה השונות של החברה עד תום השנה, בהן אנדרואיד 11. בשלב זה לא הודיעה גוגל על ביטול אירוע הכרזה זה, אך גם לא סיפקה מועד או דרך צפייה באירוע מסוג זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים