חדש בטלוויזיה: סלקום tv באפריל 2020

שלט סלקום TV צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חודש אפריל 2020 מביא עימו לסלקום tv הרבה תכנים מיוחדים לתקופת הבידוד הביתית, את זו תוכלו למצוא בראש הרשימה שערכנו עבורכם, כאשר בהמשך ניתן למצוא את הסדרות והסרטים שיעלו לשירות במהלך החודש הקרוב, ובהם עונות חדשות לסדרות “מיליארדים” ו”לא בטוחה”, הסדרות החדשות “לרוץ” ו”שומר אחי” ומגוון רחב של סרטים. הפעם חרגנו מעט ממנהגנו, ושילבנו גם כמה סרטים חדשים יותר הזמינים להזמנה דרך שירות “סינמה tv” בתשלום נוסף.

תכנים מיוחדים לתקופת הבידוד

קייטנת הילדים של סלקום tv – בסלקום tv כל תכני הילדים פתוחים מלכתחילה ללא עלות וללא הגבלה.

בעולם הילדים סלקום מציעה סדרות, סרטים, תוכניות, קלטות ילדים, ערוצי ילדים כדוגמת ערוץ הילדים, ג’וניור, דיסני, דיסני ג’וניור, לוגי, בייבי. במסגרת הקייטנה עולות כל בוקר על המסך המלצות לתכנים המעודדים פעילויות יצירה, בישול, מדע והעשרה וכן המלצה יומית לסרט מומלץ ופרקים ייעודיים מתוך תוכניות ילדים שיסייעו בהתמודדות עם המציאות המשתנה.

סלקום tv האריכה את תקופת ההיכרות של חבילת הדרמות הטורקיות – ללא עלות

החבילה כוללת את ערוץ “ים תיכוני”, את “ערוץ הדרמות הטורקיות+” ואת ערוץ “חגיגה מזרחית”, ומציעה עשרות סדרות וסרטים עם כל הכוכבים הגדולים. הערוץ משדר סרטים טורקיים, אופרות סבון וטלנובלות טורקיות ממכרות, המצליחות והאהובות ביותר – לצפיית בינג’ עם כל הפרקים מההתחלה. בכל תכני הערוצים ניתן לצפות גם באמצעות פיצ’ר שבוע לאחור, בשירות 24/7. בין הסדרות שמשודרות ב”ערוץ הדרמות הטורקיות+” – “הבור”, “שמש חורפית”, “אהבה אפלה”, “הים השחור”, “אדמה מרה”, “הבחירה”.

“ישראל בידוד”

הפקת מקור חדשה בשיתוף ישראל בידור עם מיטב הטאלנטים, הכוכבים והמשפיענים. תוכנית בידור מקורית בערוץ בידוד+ של סלקום tv – משודרת כל ערב בשעה 21:00 במהלך החודש הקרוב, עם מיטב הטאלנטים, המשפיענים, השחקנים והזמרים, בהם: נסרין קדרי, רן דנקר, אגם בוחבוט, רוני דלומי, אליעד נחום, אליאנה תדהר ולי בירן, אביבית בר זוהר,  מאיה ורטהיימר, קווין רובין, שירלי לוי, קים אור אזולאי, אלין כהן, שר פיטנס ועוד.

ערוץ בידוד+

ערוץ ייעודי של סרטים וסדרות המשלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולאריות. הערוץ מותאם לצפייה משפחתית ומסייע לשוהים בבית להעביר את הזמן בנעימים. לדוגמה: “גבעת חלפון”, “זוהי סדום”, “אבא גנוב”, “ואז היא הגיעה”, “חגיגה בסנוקר”, “הלהקה”, סדרות כדוגמת “משיח”, “רמזור”, “צומת מילר”, “קופה ראשית”, “היהודים באים”, “ארץ נהדרת”, “אחד העם” ועוד.

הולמס פלייס

סלקום tv בשת”פ עם רשת מכוני הכושר “הולמס פלייס”: מביאה את חדר הכושר עד הבית, ומאפשרת לציבור לשמור על בריאות גם בבידוד. סלקום tv מעלה לשירות סרטוני כושר שצולמו במיוחד לציבור השוהה בבית, על מנת לאפשר לכולם לשמור על תנועתיות של הגוף. מדובר בכ- 25 סרטונים באורך של כ- 15-25 דקות של תרגילים שניתן לבצע בבית, על פני שטח מצומצם, ושנותנים מענה לפעילות גופנית מגוונת – תרגילי חיזוק ועיצוב, שרירי ליבה, פעילות אירובית מותאמת, טיפים לשמירה על התזונה ועוד. השיעורים מועברים על-ידי המדריכים המקצועיים והמוסמכים של הולמס פלייס, בצורה קלילה, נגישה ומלווה בהסברים פשוטים וברורים. שיעורי הכושר מותאמים לכל הרמות ולמגוון גילאים, צעירים ומבוגרים כאחד, כל אחד יכול לבחור את השיעור שמתאים לו לפי יכולותיו והעדפותיו.

בית הקולנוע עד הבית

סלקום tv מביאה את סרטים חדשים היישר מהקולנוע, לסינמה tv, במחיר ההשכרה הזול בשוק הטלוויזיה (19.90 ₪ למשך 48 שעות). סלקום tv בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים “יונייטד” ועם חברת ההפצה “נחשון”, במסגרתו מעלה לשירות סרטים חדשים שהוקרנו עד ממש לאחרונה בבתי הקולנוע.

בין הסרטים החדשים שכבר עלו לסינמה tv ניתן למצוא את: “החיים הסודיים של חיות המחמד 2”, “מחילה”, “פרזיטים”, “קסם של מפלצת” (מדובב), “פול גז”, “ג’ודי מעבר לקשת”, “נפילת אימפריית הכסף”, “בשורות טובות”, “1917”, “קצין ומרגל”, “בלון”, “רק רוצה לשיר”, “21 גשרים”, “חטוף”, “ידיד הדייגים”, “לשבור את הקרח 2”, “הסיפור של טראוטמן”, “ורדה על אנייס”, ובימים הקרובים יעלו גם “מאמי” ו”חיים שלי”. כמו כן, מגוון רחב של סרטים חדשים יעלה במהלך אפריל, כדוגמת “רצח כתוב היטב”, ג’ומנג’י: השלב הבא, הנסיכה ושבעת הכוכבים ועוד רבים (כולם מצויינים מטה לאורך הניוזלטר).

לימודים בצל הקורונה – 24 ערוצים בשיתוף משרד החינוך

סלקום tv התממשקה למערכות המקוונות של משרד החינוך, ומשדרת את ערוצי הלימוד המקוונים ואת שיעורי הלימוד הרשמיים של שכבות א’-יב’, בעברית ובערבית, על גבי המסך הביתי. ערוצי הלימוד עולים באופן יומי ובשידור חי בין השעות 08:00-14:00 על-ידי מורים מקצועיים ואיכותיים מהשורה הראשונה, במגוון תחומי לימודי הליבה ועד תכנים מקצועיים.

סדרות אפריל 2020 בסלקום tv

מיליארדים / Billions, עונה 4 – יום רביעי, 1.4.2020

מעבר לזמן / The Crossing – יום שלישי, 7.4.2020

דרמת מד”ב ופעולה על קבוצת אנשים גדולה הנוחתת באופן מסתורי על חופיה של עיירה אמריקאית מנומנמת.

מכושפות: הדור החדש / Charmed – יום שישי, 10.4.2020

עיבוד מחודש לסדרת הקאלט “מכושפות”.

לא בטוחה / Insecure, עונה 4 – יום שני, 13.4.2020

עונה רביעית לדרמה הקומית המצליחה מבית HBO. הסדרה בוחנת את חוויותיה של איסה ריי כאישה שחורה אשר מנסה להיות בשליטה על חייה ובו-זמנית גם להבין מה מטרותיה בחיים.

לרוץ / Run – סדרה חדשה – יום שני, 13.4.2020

מאת יוצרת הסדרה והכותבת הראשית ויקי ג’ונס ובכיכובה של פיבי וולר-ברידג’ (המוכרת כפליבאג ומשמשת כאחת המפיקות). דרמה קומית. אישה בחיי שגרה, נענית להודעה של בן זוגה מימי התיכון, ויחד הם יוצאים למסע, הרחק מחייהם השגרתיים.

בריטניה גוט טאלנט, עונה 14 – יום שלישי, 14.4.2020

האנתולוגיה הקומית “ספר האורחים” / The Guest Book, עונה 1 – יום שישי, 17.4.2020

קומדיה על חייהם של העובדים והאורחים במתחם קוטג’ים להשכרה בעיירה קטנה כל עונה היא סיפור בפני עצמה, על עובדי ואורחי אתר נופש. קומדיה מבית גרג גרסיה (“קוראים לי ארל”, “לגדל את הופ”) העוסקת בחייהם של העובדים והמבקרים במתחם קוטג’ים להשכרה בעיירה הררית קטנה. חברי הקאסט הקבוע מגלמים את דמויותיהם של העובדים ודיירי העיירה. מגוון שחקנים אורחים מגלמים את אורחי המתחם וכל פרק יתמקד באורח אחר.

אנחנו כאן / We’re Here – יום שישי, 24.4.2020

סדרת דוקו על מסע ברחבי עיירות קטנות בארה”ב בחיפוש אחר אנשים שירצו להשתתף בערב דראג חד פעמי. סדרה לא מתוסרטת (6 פרקים) בכיכובן של שלוש מלכות דראג המגיעות לעיר קטנה ומגייסות תושבים להשתתף בערב דראג חד פעמי. מלכות הדראג מאמנות ומכינות את ‘בנות הדראג’ שלהן, תוך הוצאתם/ן מחוץ לאזור הנוחות.

קוד בלאק / Code Black, כל 3 העונות – יום שני, 27.4.2020

סדרת בית חולים על חיי היום יום בחדר מיון אינטנסיבי במיוחד בכיכובה של מרשה גיי הארדן.

שומר אחי / I Know This Much is True – יום שלישי, 28.4.2020

מיני סדרה חדשה מבית HBO, דרמה משפחתית על חייהם המקבילים של תאומים זהים – בגידה, הקרבה ומחילה, בשלהי המאה ה-20. מארק רפאלו בתפקיד כפול.

סרטי סלקום tv באפריל

המזימה: סיפורה של כריסטין דוקינס / The Scheme (דוקו, שנת 2020) – יום רביעי, 1.4.2020 – חשיפת שחיתות שמעורבים בה עוזרי מאמני כדורסל בקולג’ים מובחרים בארה”ב, ובכירים בחברת אדידס.

המקרה המוזר והשערורייתי של פסטיבל Fyre (דוקו, שנת 2019) – יום חמישי, 2.4.2020 – אחד הסרטים הדוקומנטרים המדוברים של השנים האחרונות – פסטיבל מוזיקה מתוכנן באופן גרוע, דבר שלא מונע מקהל עצום לנהור אליו.

ג’ון וויק 2 / John Wick: Chapter 2 (שנת 2017) – יום חמישי, 2.4.2020 – סרט הפעולה השני בסדרת הסרטים בכיכובו של קיאנו ריבס. גם ג’ון וויק הראשון וג’ון וויק 3 זמינים בשירות.

סיקאריו / Sicario (שנת 2015) – יום רביעי, 2.4.2020 – דרמת פעולה עטורת שבחים על שטח ההפקר שבגבול מקסיקו-ארה”ב.

האם אפשר לבטוח ב-WHO? (שנת 2017) – יום חמישי, 2.4.2020 – סרט דוקומנטרי על הדברים שמסתיר מפנינו ארגון הבריאות העולמי.

(סינמה tv, בתשלום) רצח כתוב היטב / Knives Out (שנת 2019) – יום חמישי, 2.4.2020 – תעלומת רצח בה כל אחד חשוד – מחווה לגאונת המסתורין, אגאתה כריסטי.

דומינו / Domino (שנת 2019) – יום חמישי, 2.4.2020 – שוטר דני יוצא לחפש נקמה במחבל מסתורי שרצח את חברו הטוב.

הילדים האבודים של אטלנטה / Atlanta’s Missing and Murdered: The Lost Children (דוקו, שנת 2020) – יום שני, 6.4.2020 – סדרת דוקו פשע חדשה מבית HBO, על סדרת מקרי רצח של ילדים אפרו אמריקאים באזור אטלנטה בתחילת שנות ה- 80. בין השנים 1979-1981 נעלמו ונרצחו באטלנטה לפחות 30 ילדים ונערים אפרו-אמריקאיים. ב-1982 הורשע ווין וויליאמס בביצוע שני מעשי רצח – ושאר התיקים נסגרו (מבלי שהגיעו לבית המשפט). הסדרה התיעודית בודקת עם משפחות הקורבנות מה קרה באותם ימים, בוחנת מסמכי המשפט המקוריים ומעלה שאלות שיכולות לפתוח את החקירה מחדש.

(סינמה tv, בתשלום) לוסי בשמיים / Lucy in the Sky (שנת 2019) – יום שלישי, 7.4.2020 – דרמת מד”ב- אסטרונאוטית שבה ממשימה אל כדור הארץ ומתחילה לאבד קשר עם המציאות. בכיכובה של נטלי פורטמן.

(סינמה tv, בתשלום) ג’ומנג’י: השלב הבא / Jumanji: The Next Level (שנת 2019) – יום חמישי, 9.4.2020 – קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה. המשך לסרט המצליח – “ג’ומנג’י”. החבורה חוזרת למשחק אך מגלה שהחוקים השתנו.

מליפיסנט / Maleficent (שנת 2014) – יום חמישי, 9.4.2020 – פנטזיה מוזיקלית לכל המשפחה בכיכובה של אנג’לינה ג’ולי.

נון סטופ / Non-Stop (שנת 2014) – יום חמישי, 9.4.2020 – מותחן פעולה בכיכובו של ליאם ניסן.

אופטימיות היא שם המשחק / Silver Linings Playbook (שנת 2012) – יום חמישי, 9.4.2020 – דרמה רומנטית עטורת פרסים בכיכובם של ג’ניפר לורנס ובראדלי קופר.

חטופה / Taken (שנת 2008) – יום חמישי, 9.4.2020 – מותחן פעולה בכיכובו של ליאם ניסן.

(סינמה tv, בתשלום) משחקים באש / Playing with Fire (שנת 2019) – יום שישי, 10.4.2020 – קומדיה לכל המשפחה. עם ג’ון סינה.

מי ירה באקדח / Did You Wonder Who Fired the Gun? (דוקו, שנת 2017) – יום שלישי, 14.4.2020 – בשנת 1946 סבא רבא שלי רצח אדם שחור ולא נתן על כך את הדין. כך מתחיל סרטו התיעודי עטור השבחים של טראוויס ווילקרסון הלוקח אותנו למסע בדרום ארה”ב בכדי לבדוק כיצד התרחש המקרה המחריד.

אל תמצמץ: רוברט פרנק / Don’t Blink – Robert Frank (דוקו, שנת 2015) – יום שלישי, 14.4.2020 – סרט תיעודי על חייו ועשייתו של אחד האמנים הגדולים של המאה העשרים – רוברט פרנק, הצלם המהפכן.

האוגוסט החם ביותר / The Hottest August (דוקו, שנת 2019) – יום שלישי, 14.4.2020 – הסרט עטור השבחים מציב מראה מול חברה שניצבת מול קטסטרופה ורושם בפנינו את כל החרדות, הסחות הדעת וטקטיקות ההישרדות בחיי היומיום.

אגלי דולס / UglyDolls (אנימציה לילדים, שנת 2019) – יום חמישי, 16.4.2020 – סרט אנימציה לילדים – הבובות האהובות יוצאות להרפתקה בעיר אגליוויל. גם בגרסה מדובבת.

מאסטרמיינדס / Masterminds (שנת 2016) – יום חמישי, 16.4.2020 – קומדיית פשע על טיפוסים עלובים החולמים לברוח מחייהם על ידי ביצוע שוד נועז.

אוברדרייב / Overdrive (שנת 2017) – יום חמישי, 16.4.2020 – מותחן פעולה.

ילדי ווינדרמיר במילים שלהם / The Windermere Children: In Their Own Words (דוקו, שנת 2020) – יום שני, 20.4.2020 – סרט תיעודי שמביא את סיפורם של ילדי ווינדרמיר, 300 ילדים, פליטים, יהודים, שורדי שואה, שהחלו את החיים החדשים שלהם באנגליה בקיץ 1945.

ילדי ווינדרמיר / The Windermere Children (דרמה, שנת 2020) – יום שני, 20.4.2020 – דרמת מלחמה על ילדים פליטים, יהודים שורדי שואה, שהחלו את חייהם מחדש באנגליה.

אנאבל 3 / Annabelle Comes Home (שנת 2019) – יום שלישי, 21.4.2020 – הסרט החדש ביקום הקולנועי של סרטי האימה – “לזמן את הרוע”.

(סינמה tv, בתשלום) ג’וג’ו ראביט / Jojo Rabbit (שנת 2019) – יום שלישי, 21.4.2020 – זוכה פרס האוסקר לתסריט המעובד הטוב ביותר. סאטירה קומית-דרמטית המתרחשת במהלך מלה”ע השנייה ועוקבת אחר ילד בתנועת נוער נאצית, המגלה שאימו מחביאה נערה יהודיה. עם סקארלט ג’והנסון, טאיקה וואיטיטי.

תוצרת אמריקה / American Made (שנת 2017) – יום חמישי, 23.4.2020 – מותחן פעולה על סוכן כפול, בגילומו של טום קרוז, במלחמה בין ה CIA לבין קרטלי הסמים של קולומביה.

הגיבורים של בוסטון / Patriots Day (שנת 2016) – יום חמישי, 23.4.2020 – מותחן פעולה על סמל משטרה במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע במרתון של בוסטון.

המסתנן / The Infiltrator (שנת 2016) – יום חמישי, 23.4.2020 – סוכן מיוחד של שירות המכס האמריקאי משתמש בזהות בדויה כדי לחדור לשורות נתיבי הכסף של קרטלי הסמים בשנות ה-80. עם בריאן קראנסטון (“שובר שורות”, “מלקולם באמצע”)

אנה / Anna (שנת 2019) – יום חמישי, 23.4.2020 – מותחן ריגול בבימויו של לוק בסון (“האלמנט החמישי”).

מעל לצללים / Above the Shadows (שנת 2019) – יום חמישי, 23.4.2020 – דרמת פנטזיה רומנטית.

(סינמה tv, בתשלום) פצצה / Bombshell (שנת 2019) – יום חמישי, 23.4.2020 – שרליז ת’רון, מרגו רובי וניקול קידמן מככבות בדרמה המבוססת על מקרי הטרדה מינית שהתרחשו במשרדי פוקס ניוז.

(סינמה tv, בתשלום) מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר / Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker (שנת 2019) – יום חמישי, 23.4.2020 – הפרק החותם את הטרילוגיה השלישית בסדרת הסרטים המצליחה והמוכרת ביותר בעולם. הקרב הסופי על החופש עומד להתרחש.

חינוך רע / Bad Education (שנת 2019) – יום ראשון, 26.4.2020 – דרמה קומית על שערוריה פלילית בבית ספר ציבורי בארה”ב. מבוסס על סיפור אמיתי. בכיכובם של יו ג’קמן, ריי רומנו ואליסון ג’ני.

החיים הסודיים של חיות המחמד 2 (אנימציה לילדים, שנת 2019) – יום שני, 27.4.2020 – סרט המשך לקומדיית האנימציה שוברת הקופות לכל המשפחה. גם בגרסה מדובבת.

(סינמה tv, בתשלום) מרגלים לא רגילים / Spies in Disguise (אנימציה, שנת 2019) – יום שלישי, 28.4.2020 – קומדיית פעולה – אנימציה לכל המשפחה. מרגל על חובר למדען צעיר בניסיון להציל את העולם. וויל סמית’ בתפקיד הראשי. גם בגרסה מדובבת (שמן הסתם היא בלי וויל סמית’).

מסיבה סוף / MA (שנת 2019) – יום רביעי, 30.4.2020 – דרמת מתח ואימה. אישה מתבודדת, מתחילה לארח חבורת נערים במרתף ביתה למסיבות שתיית אלכוהול עם חוקים מאוד מוזרים.

(סינמה tv, בתשלום) הטינה / The Grudge (שנת 2020) – יום חמישי, 30.4.2020 – חידוש לסרט האימה היפני המצליח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים