נטפליקס משיקה יכולות בקרת הורים חדשות

נטפליקס בטלוויזיה Photo by freestocks.org on Unsplash

חברות נטפליקס משיקה היום (ג’, 7.4) יכולות בקרת הורים חדשות ומוסיפה מגוון בקרות כולל קוד אישי לפרופיל ההורה, אפשרות לסווג כותרים לפי גיל והסרת כותרים מפרופיל הילדים. הרחבת יכולות בקרת ההורים מגיעה על רקע כניסתו של וירוס הקורונה לחיינו, זה הוביל רבים סביב העולם להיכנס לבידוד או סגר בביתם, יחד עם הילדים, ובעת זו הילדים נמצאים מול המסך יותר מאי פעם. לפי נטפליקס, השקת היכולות החדשות נועדו להקל על משפחות עם ילדים בתקופה זו ולאפשר בקרת תכנים מותאמת אישית בהתאם להעדפות ההורים.

יכולות בקרת ההורים החדשות יהיו נגישות לכולם דרך חשבון נטפליקס בסמארטפון או במחשב, שם תוכלו להגדיר קוד נעילה לחשבון ספציפי, וכך תוכלו למנוע מהילדים להיכנס לחשבון ההורים. סינון תכנים אפשרי כעת גם לפי גילאים, כך שתוכלו לבחור להנגיש לילדים רק את ההכותרים שקיבלו דירוג מתאים (לפי המדינה בה מופיע התוכן). סינון של תכנים ספציפיים מחשבונם של הילדים יתאפשר גם כן – אם לא אהבתם סדרה ספציפית שהילדים רואים, תוכלו להסיר את הגישה שלהם אליה.

נטפליקס הוסיפה גם ממשק המאפשר בחינה של כל הגדרות בקרת ההורים במקום אחד, דרכו תוכלו לראות את היסטוריית הצפייה של הילדים. בנוסף, תוכלו לבטל את הניגון האוטומטי של הפרק הבא בחשבון שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים