סמארטפון הגיימינג ASUS ROG Phone 3 יוכרז ב-22 ביולי

Asus ROG Phone 3 (תמונה: mashdigi) Asus ROG Phone 3 (תמונה: mashdigi)

כשבועיים בלבד חלפו מאז ראינו לראשונה את מכשיר ה-Asus ROG Phone 3 דרך משרד התקשורת הסיני, וכעת האחרון מקבל אישור באופן רשמי דרך החברה, כשזו מאשרת כי זה יוכרז ב-22 ביולי ועתיד “לשנות את חוקי המשחק“. לעומת מכשירים אחרים אשר היו משתמשים במשפט כמשפט בולט ואמיץ, סביר להניח כי ASUS השתמשה בו בעיקר עקב משחק המילים שמדובר בסמארטפון המיועד לשוק הגיימינג.

על פי הפרטים שפורסמו בעבר, מכשיר ה-ROG Phone 3 עתיד להגיע עם מסך בגודל 6.59 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בנוסף, קצב הרענון של המסך משוער לעמוד על 144 הרץ, כך שזה יציג שיפור קל מקצב הרענון בדור הנוכחי שעומד על 120 הרץ.

Asus ROG Phone 3 (תמונה: mashdigi)
Asus ROG Phone 3 (תמונה: mashdigi)

גם עיצובו החיצוני של הסמארטפון צפוי לקבל שינוי קל, בשעה שהפסים הממוקמים על גבו של המכשיר יעברו שינוי עיצובי אך הלוגו הגדול של המותג ימשיך לככב באמצע הגב עם אורות RGB. מתחת למכסה המנוע תככב מערכת השבבים +Snapdragon 865, אשר עתידה להביא אותנו לתדר מירבי של 3.09 גיגה-הרץ לעומת 2.96 גיגה-הרץ במערכת הנוכחית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את האירוע תקיים החברה ב-3 מקומות בעולם במסגרת אירועי האונליין המגיעים בעקבות הקורונה, כך שאלו יגיעו אלינו מטאיוואן, מילאן וניו יורק בשעה 18:00 לפי השעון המקומי בישראל. שאר מפרטו הטכני של המכשיר יציע 8/12 או 16 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד מערך צילום משולש וסוללה בקיבולת 6000 מיליאמפר/שעה הנטענת בהספק של 30 וואט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים