במאי מלחמת הכוכבים מתגייס לחגיגות יום ההולדת לפוקימון גו

פוקימון גו (תמונה: Niantic)

פוקימון גו (Pokemon Go), משחק המציאות הרבודה, חגג אתמול (ה-6 ביולי) ארבע שנים ליום בו שוחרר וגרם לרבים ברחבי העולם לצאת מהבית ולשוטט ברחבי העיר בתקווה למצוא פוקימונים נדירים. לכבוד המאורע, יוצרי המשחק הכריזו על “Pokemon Go Fest 2020” – אירוע הנערך בכל שנה ובו שחקנים מתאגדים יחדיו כדי לשחק ולהביס אתגרים מיוחדים. בשנותיו הראשונות האירוע נערך בשיקאגו, ארה״ב, אך בשנה שעברה התפצל גם למדינות נוספות – גרמניה ויפן. השנה, בעקבות משבר הקורונה העולמי, האירוע ייערך לראשונה באופן וירטואלי בכל רחבי העולם.

לכבוד ההשקה, פוקימון גו גייסו את עזרתו של ריאן ג’ונסון, במאי הסרטים “מלחמת הכוכבים: אחרוני הג׳דיי” ו”רצח כתוב היטב“. ג׳ונסון יצר סרטון פרסומת לאירוע (ראו בראש הכתבה), שייערך בין ה25-27 ביולי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הבמאי, שכבר מהוקצע בהפקות ענק לפרנצ׳ייזים גדולים, נאלץ הפעם להתמודד עם אתגר חדש בהפקת הפרסומת – בימוי בשלט רחוק. את הפרסומת יצר עם צוות בניו זילנד, איתם תקשר מביתו בלוס אנג’לס. ג’ונסון ציין כי המשחק פוקימון גו עזר לו להישאר מחובר עם חבריו בתקופת הבידוד, וכי הוא מאמין שמעריצי המשחק יהנו מהפרסומת הקלילה. לג’ונסון יש כמובן כבר ניסיון במעריצים לא מרוצים – סרטו בטרילוגיית מלחמת הכוכבים החדשה סבל מלא מעט ביקורת מאת חובבי הסדרה. סרטו האחרון, “רצח כתוב היטב” כבר גרר ביקורות טובות בהרבה ואף זכה לסרט המשך עליו עובד ג’ונסון בימים אלו.

בפרסומת הקצבית בת 30 השניות, שזכתה לכותרת “הסתכלו קרוב יותר”, שחקנים שונים מוצאים “קרעים” בתוך עולמם במציאות, ומקלפים אותם כדי לחשוף פוקימונים המסתתרים במציאות הרבודה. מאז שחרורו ב-2016, פוקימון גו זכה להצלחה מסחררת, כולל מעל ל-55 מיליון הורדות. על פי חברת Niantic המייצרת את המשחק, נרכשו כבר מעל ל-700 אלף כרטיסים לאירוע הוירטואלי שייערך בסוף החודש. השנה, רווחים ממכירת הכרטיסים ייתרמו לתנועת Black Lives Matter.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים