נטפליקס חושפת טריילר לעונה 2 של אקדמיית המטריה

אקדמיית המטריה (תמונה: Netflix)

משפחת גיבורי העל האהובה עלינו (בלי להעליב את פיקסאר ומשפחת סופר-על שלהם) חוזרת בטריילר חדש לעונה 2 של “אקדמיית המטרייה”. הסדרה עוקבת אחרי ילדי משפחת הארגרייב, אשר אומצו על ידי עשיר אקסצנטרי לאחר שנולדו באופן מסתורי באותו היום בדיוק לנשים מכל רחבי העולם, שכלל לא היו בהריון. האב, סר רג’ינלד, אימן את הילדים להשתמש בכוחות העל שלהם וכינה אותם “אקדמיית המטרייה”. עם תחילת הסדרה שבעת ילדי המשפחה, כעת בוגרים ומנוכרים, מתאגדים שוב לאחר מות האב כדי למנוע את סוף העולם.

בעונה הראשונה גילינו גם שרג’ינלד הסתיר מבתו האחרונה את הכוחות שלה, שכן ידע שהם חזקים מדי מכדי שתוכל לשלוט בהם. העונה הסתיימה כאשר הבת, וניה (אלן פייג’), מגלה את כוחותיה ואכן מביאה להשמדת כדור הארץ. רגע לפני המוות, בני המשפחה קופצים אחורה בזמן בניסיון למנוע את האפוקליפסה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעונה 2, נראה שבני המשפחה יאלצו להתאחד שוב אחרי שהמסע בזמן פיצל אותם בין השנים 1960-1963. עם התאגדותם שוב ב-1963, ייגלו שחלקם הספיקו לבנות חיים שלמים בתקופה החדשה. האח קלאוס (רוברט שיהאן) למשל, הקים כת אותה הוא מנהיג בעצמו. כעת, יאלצו בני המשפחה לא רק למנוע את האסון שהשאירו מאחור ב-2019, אלא לעצור אפוקליפסה נוספת שתתרחש בעוד ימים ספורים. אפוקליפסה שכך מסתבר, גרמו לה בעצמם כאשר נסעו בזמן וקרעו את רצף היקום. אבסורד המתאים היטב לטון הסדרה, המשלב בין אקשן דרמטי לקומדייה קלילה.

בנוסף לבני המשפחה החוזרים – אל העונה החדשה מצטרפות שלוש דמויות חדשות – שכירי חרב המחפשים את האחים. אלו ככל הנראה יחליפו את צמד שכירי החרב מהעונה הקודמת אשר נכשלו במשימתם.

את הסדרה יצר המפיק והתסריטאי סטיב בלאקמן (Steve Blackman) על פי קומיקס מאת הזמר והכותב ג’רארד וויי (Gerard Way), סולן להקת My Chemical Romance. כבר מהעונה הראשונה מוסיקה הייתה מרכיב חשוב בסדרה והעניקה לה את הקצב הייחודי שלה. גם את הטריילר החדש מלווה שיר מקורי של וויי עצמו.

על פי נטפליקס, העונה הראשונה של “אקדמיית המטרייה” זכתה לנתוני צפייה מרשימים במיוחד, עם מעל ל-45 מיליון צפיות בחודש הראשון לעלייתה. בדומה לעונה הראשונה, גם העונה החדשה תמנה עשרה פרקים, שיעלו לנטפליקס ב-31 ביולי.

מי שלא יכול לחכות לראות מה תביא העונה החדשה ורוצה להתעמק יותר, מוזמן להציץ בפוסטר החדש ששיחררה נטפליקס ולנסות לפענח את הרמזים למתרחש המסתתרים במשקפי השמש של הדמויות:

אקדמיית המטריה (תמונה: Netflix)
אקדמיית המטריה (תמונה: Netflix)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים