וורנר תפיק סדרה חדשה של באטמן עבור HBO Max

באטמן 2021 (תמונה: Warner Bros) באטמן 2021 (תמונה: Warner Bros)

הסרט הבא בסדרת “באטמן”, שפעם נוספת יאתחל את הסיפור עם שחקן חדש (רוברט פטינסון), עדיין בעשייה ולא עתיד לצאת עד סוף 2021, אך חברת האחים וורנר כבר מתכננת לבנות יקום קולנועי נרחב לגרסה החדשה של איש העטלף. כבר כשהכריזו על הסרט החדש ציינו כי מדובר בראשון בטרילוגיה, בדומה לזו שיצר כריסטופר נולאן עם שלושת סרטי “האביר האפל”. כעת, מכריזה החברה שהיקום יתפזר גם לטלוויזיה, בסדרה חדשה שהוזמנה לפלטפורמת הסטרימינג HBO Max.

הסדרה, בהפקת במאי באטמן הבא מאט ריבס, והיוצר טרנס ווינטר (“אימפריית הפשע”) תעסוק במשטרת גות’אם ותרחיב את הסיפור של הסרט העתידי, שצפוי לבחון את השחיתות בעיר הבדיונית. בתקופה בה רוב רשתות הטלוויזיה חושבות מחדש על סדרות המשטרה שלהן ומתקשות למצוא כיצד להתאים אותן למציאות החדשה של מחאות כנגד המשטרה בארה”ב – ריבס ו-ווינטר בחרו להשיק דרמה שתעסוק מראש בדמויות המורכבות מוסרית של העיר עליה מגן באטמן, והשוטרים שלה בפרט.

הסדרה תהיה הראשונה של ריבס תחת הסכם שחתם עם חברת האחים וורנר. בשבוע שעבר השיקה נטפליקס הצצה ראשונה לסדרה מוקדמת יותר של ריבס, ״הרחק״, אותה הפיק לפני שיתוף הפעולה הנרחב עם וורנר. על פי ריבס, הסדרה החדשה ביקום באטמן היא “הזדמנות מדהימה לא רק להרחיב את העולם הקולנועי שאני יוצר עם הסרט, אלא גם לחקור אותו בצורה ארוכה יותר שרק פורמט טלוויזיוני יכול להציע“.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן, ציין כי זו התגשמות חלום לעבוד עם ווינטר שידוע ככותב המתמחה בעולמות פשע ושחיתות. ווינטר הוא תסריטאי ותיק וזוכה פרסים אשר עבד על הסדרות “הסופרנוס” ו”אימפריית הפשע”, שתיהן של HBO – וכן כתב את התסריט לסרטו של מרטין סקורסזה “הזאב מוול סטריט”, עליו היה מועמד לפרס האוסקר.

תכנים נוספים מהיקום של DC

בנוסף לסדרה זו, ב-HBO Max הכריזו כבר על מספר סדרות המבוססות על הקומיקס של חברת DC. מוקדם יותר השנה הפלטפורמה רכשה סדרות העוסקות בגרין לנטרן, ליגת הצדק, ואקוומן. כמו כן, הערוץ החל לשדר לאחרונה את העונה השנייה של הסדרה “סיירת האבדון” (Doom Patrol) אשר עונתה הראשונה שודרה בצורה בלעדית בשירות הסטרימינג של DC.

מלבד הסדרות האלו, HBO Max עתידים להפיץ גם את גרסת הבמאי זאק סניידר לסרט ״ליגת הצדק״, אשר מעריצים קראו לשיחרורה במשך שנים לאחר שהוחלף בבמאי ג’וס ווידון (“באפי קוטלת הערפדים”, “הנוקמים”) שסיים את הסרט במקומו.

עם החדשות על הסדרה החדשה על משטרת גות’אם, יש לזכור כי רק לפני שנה, באפריל 2019, הסתיימה הסדרה “גות’אם” אשר שודרה במשך 5 עונות ברשת פוקס ועסקה גם היא במשטרת העיר, ובפרט בבלש ג’יימס גורדון.

הפלטפורמה HBO Max הושקה ב-27 במאי השנה, ומתוכננת להשתחרר באירופה בשנה הבאה, אך טרם הוכרז האם תושק בישראל, בה תכני HBO זמינים כמעט בכל פלטפורמת תוכן קיימת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים