חשיפה: Alien Dalvik 2.0 תאפשר הרצת אפליקציות אנדרואיד על האייפד

הפעלת אפליקציות אנדרואיד על גבי מכשיר האייפד יהיה אפשרי בקרוב בזכות פרוייקט Alien Dalvik 2.0, סביבת וירטואליזציה המאפשרת הרצת אפליקציות אנדרואיד על מכשירים שאינם מריצים את מערכת ההפעלה של גוגל. מטרת הפרוייקט, שאת היישום הראשון שלו ראינו במכשירי MeeGo, הוא לקדם את פיתוח אפליקציות אנדרואיד לטאבלטים, טלוויזיות ועוד. בזכות Alien Dalvik 2.0 מפתחים יוכלו לפתח אפליקציות לאנדרואיד כפי שהם רגילים באריזת ה-APK, וללא התאמות ופיתוח נוסף להריץ אותן על פלטפורמות שונות.

Myriad, מי שעומדת מאחורי הפיתוח, מושכת את תשומת ליבנו במיוחד עם ההכרזה על כך שהם הולכים להציג בשבוע הבא במהלך CTIA 2011 את היכולת להריץ אפליקציות אנדרואיד על גבי ה-iPad 2 של אפל. הרצת אפליקציות אנדרואיד על iOS נשמע כמעט כמו משהו אסור ברמה דתית, לכן אין ספק שנראה סיקור נרחב של העניין. היום ההיצע של אפליקציות אנדרואיד נמוך משמעותית מזה של iOS, במיוחד לטאבלטים, כך שההצגה יותר משמעותית למערכות הפעלה אחרות.

עכשיו, איפה מי שיאפשר לנו להריץ אפליקציות iOS על מכשירי אנדרואיד, זה לא מה שבאמת תרצו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים