מיקרוסופט חושפת גיימפליי של Halo Infinite ומציגה משחקים נוספים לדור הבא

במהלך אירוע מיוחד ששידרה מיקרוסופט, החברה הציגה כמה משחקים עבור מכשיר הדור הבא שלה, ה-Xbox Series X. בין הכותרים המעניינים ביותר שהוצגו ניתן היה למצוא את המשחק הבא בסדרת Halo, משחק תפקידים חדש של Obsidian Entertainment, משחק המירוצים המפורסם Forza Motorsport, משחק ההרפתקאות Fable, וכותר האימה המסתורי מגוף ראשון, Stalker 2. ניתן לצפות באירוע כולו ב-YouTube.

Halo

הטריילר שקיבל את מרבית תשומת הלב באירוע היה זה של Halo: Infinite, המשחק הבא בסדרת משחקי הפעולה מגוף-ראשון. הסרטון, באורך של שמונה דקות, הציג קטעי משחקיות שונים כמו קרבות וקטעי נהיגה. הודגש כי המשחק רץ ברזולוציית 4K, בקצב רענון של 60 פריימים בשניה, כצפוי מהמכשיר החדש של החברה.

מיקרוסופט גם הודיעה כי Halo Infinite הולך להיות “פלטפורמה” שעליה החברה תמשיך לספק תוכן במשך שנים. במילים אחרות סביר להניח שלא נראה משחק נוסף בסדרה במשך תקופה ארוכה, אך הדבר יאפשר למיקרוסופט לאחד את כל בסיס השחקנים סביב כותר אחד, במקום לפצל את השחקנים על פני כמה משחקי מולטיפלייר.

Forza

פורצה הוא משחק דגל נוסף של מיקרוסופט, וגם באירוע הזה החברה לא פסחה על הצגת הכותר הבא בסדרה. המשחק ייקרא פשוט Forza Motorsport, ונמסר כי הוא ירוץ גם כן ב-4K בקצב רענון של 60 תמונות בשניה, ואפילו יתמוך ב-Ray Tracing לקבלת תאורה טובה יותר והשתקפויות משכנעות על פני כלי הרכב השונים. בטריילר אפשר להתרשם בעיקר מתקריבים על כלי הרכב שבהם אנו צפויים לנהוג.

Avowed

חברת Obsidian Entertainment הציגה את משחק התפקידים החדש שלה, Avowed. מדובר בכותר תפקידים מגוף ראשון. המשחק יכיר לנו עולם פנטזיה חדש, ומהטריילר אפשר לראות כי נוכל להשתמש בכלי נשק לצד קסמים וכישופים, בו זמנית. היות ול-Obsidian Entertainment יש ניסיון עשיר ביצירת עולמות מוצלחים למשחקי תפקידים, ניתן לצפות למשחק עם אווירה סוחפת ועלילה מעניינת.

Fable

משחק חדש בסדרת Fable נחשף. שמו של המשחק יהיה Fable, ללא כותרת משנה כלשהי. הטריילר שהוצג באירוע לא כלל משחקיות אבל נראה כי המשחק שם דגש על יצורים קסומים. הטריילר עוקב אחרי פיה המעופפת בחינניות בשלל נופים בטבע, ומסתיים בהזמנה לחוות את הסיפור שלנו ב-Fable על רקע ממלכה גדולה במרחק.

Stalker 2

מעריצי סדרת Stalker הוותיקה שמחו לקבל הצצה נוספת ל-Stalker 2, ההמשך המצופה לסדרת משחקי הפעולה המיוחדים. גם במשחק החדש נחזור לחקור את ה-“Zone”, איזור הסגר המסוכן סביב תחנת הכוח הגרעינית בפריפיאט, צ’רנוביל. המשחק שואב השראה מהסיפור הטראגי האמיתי של העיר פריפיאט שננטשה אחרי אסון גרעיני בתחנת הכוח. בעלילת המשחק, אחרי האסון החלו להתגלות תופעות מסתוריות באיזור, ואנו משחקים בתור אחד הנוודים המנסים לגלות ולאסוף כמה שיותר מהתופעות הללו, תוך כדי מאבק לשרוד באיזור המסוכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים