היום השלישי: הצצה ראשונה לדרמת המסתורין החדשה של HBO

ג’וד לאו מתוך “The Third Day” (תמונה: HBO)

המיני סדרה “היום השלישי” (The Third Day) בכיכובו של ג’וד לאו (“האפיפיור החדש”) כנראה תקבל שם אחר בישראל, כדי שלא נתבלבל עם הסרט האלמותי של וויל סמית’ (שבאנגלית נקרא Independence Day), אך עד שנגלה מהו, נוכל להסתפק בטריילר ששיחררה רשת HBO אתמול.

בסדרה מככבים לאו ונעמי האריס (“שודדי הקאריביים: סוף העולם”, “אור ירח”) בתור סאם והלן – שני אנשים המגיעים בנפרד לאי מסתורי בבריטניה, אליו נמשכו בצורה קוסמית במהלך מסע לגילוי עצמי. הסדרה מונה שישה פרקים, אשר יפוצלו לשני חלקים בני שלושה פרקים כל אחד. החלק הראשון, “קיץ”, יעקוב אחר דמותו של סאם, שמגיע לאי ונתקל במסורות המשונות של תושבי המקום, אשר מסייעות לו להתמודד עם האובדן שחווה בעברו, אך גם מטשטשות את ההבדל בין מציאות לדמיון. החלק השני, “חורף”, יספר את סיפורה של הלן – אשר הגעתה לאי גורמת לשרשרת אירועים המביאה לקרב על גורל האי עצמו.

מלבד לאו והאריס, במותחן הפסיכולוגי מככבים גם קת’רין ווטרסון (“לוגאן לאקי“, “חיות הפלא והיכן למצוא אותן“), פאדי קונסידיין (“שוטרים לוהטים”, “סוף העולם”) ו-פריה אלן (“המכשף“). את הסדרה יצרו המחזאי פליקס ברנט (Felix Barrnett) והתסריטאי דניס קלי, שיצר את הסדרה הבריטית “אוטופיה” – אשר מקבלת חידוש אמריקאי באמזון השנה.

מוקדם יותר השנה דווח כי המיני סדרה תלווה בחלק נוסף הנקרא “סתיו”, אשר היה אמור להצטלם בשידור ישיר כמחזה מתיאטרון בבריטניה. יוצרי הסדרה הם גם יוצרי תיאטרון אימרסיבי, ותיכננו לשלב בין שני חלקי הסדרה קטע במתי שעוקב בזמן אמת אחר יום אחד באי המסתורי. בהודעה הרשמית שהוציאה אתמול רשת HBO לא נמסר שום מידע על החלק האמצעי של היצירה, ועל כן ניתן להניח כי עקב התפרצותה של מגפת הקורונה בוטל הרעיון לשדר קטע תיאטרון בשידור חי.

“היום השלישי” תעלה בHBO ב-14 בספטמבר, וכמו כל הסדרות של הרשת גם זו צפויה להגיע לרבות מפלטפורמות התוכן הגדולות בישראל – HOT, yes וסלקום tv.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים