הוכרזה: Qualcomm Adaptive ANC – טכנולוגיית סינון רעשים דינמי לאוזניות TWS

קוואלקום (Qualcomm) הכריזה טכנולוגיית ה-Adaptive Active Noise Canceling, הדור הבא של טכנולוגיית סינון הרעשים ANC (ר”ת Active Noise Canceling) של החברה בעבור אוזניות אלחוטיות באמת (TWS), עם תמיכה בכיוון אוטומטי של סינון הרעשים בהתאם למצבי השונים על ידי המשתמש והתאמת האוזניה למשתמש עצמו.

לפי קוואלקום, טכנולוגיית ה-Adaptive ANC החדשה נועדה לפתור את בעיית “זליגת השמע” של אוזניות ה-TWS, שאינן מגיעות עם אטימה מלאה של אוזני המשתמש מהסביבה החיצונית שלו, בניגוד לאוזניות בגודל מלא דוגמת ה-Sony WF-1000XM4 שהוכרזו לאחרונה. הטכנולוגיה החדשה מתאימה באופן דימני את סינון הרעשים בהתאם לסביבה החיצונית ולא שומרת עליו ברמה קבועה כפי שנעשה עד כה.

לפי החברה, האוזניות שיגיעו עם טכנולוגיית ה-Adaptive ANC החדשה יוכלו לכוון את סינון הרעשים בהתאם ל”אטימה” של האוזניות לאוזני המשתמש, ולאופי השימוש בהן, באמצעות חיישנים מובנים. ניתן יהיה למצוא את ה-Adaptive ANC כתוספת לסדרת שבבי ה-QCC514x שהוכרזו לאחרונה, המגיעים עם טכנולוגיית ה-TrueWireless Mirroring וסינון רעשים מסוג Hybrid ANC עם צריכה חשמלית נמוכה במיוחד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טכנולוגיית סינון הרעשים Adaptive ANC (מקור Qualcomm)

השימוש בסינון רעשים “דינמי” המשתנה בהתאם לסביבה איננו חדש לגמרי, כאשר אפל הציגה טכנולוגיה דומה באוזניות ה-AirPods Pro, עם סינון רעשים ANC המתאים את עצמו על ידי קליטת רעשי הסביבה 200 פעמים בשניה לסינון רעשים טוב יותר.

עם זאת, הטכנולוגיה החדשה של קוואלקום מגיעה כבשורה משמעותית יותר מכיוון שניתן יהיה למצוא אותה במגוון רחב יותר של אוזניות מיצרנים מרובים, דבר שצפוי להעלות את איכות סינון הרעשים באוזניות TWS באופן ניכר, תחום שזכה לשיפור במהלך השנים האחרונות, אך עדיין לא הצליח להציג תוצאות טובות בהשוואה לאוזניות רגילות בגודל מלא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים