מפתח האבטחה YubiKey 5C NFC משלב NFC וחיבור USB-C

מפתח אבטחה YubiKey 5C NFC (מקור Yubico)

חברת Yubico, אחת מיצרניות מפתחות האבטחה המוכרות בעולם, הכריזה על מפתח ה-YubiKey 5C NFC, מפתח האבטחה הפיזי החדש של החברה המשלב בין טכנולוגיית ה-NFC האלחוטית וחיבור USB-C לתאימות מירבית בעבור מחשבים וסלולר, אשר תומך בתקני ה-FIDO2 ו-FIDO U2F לאבטחה של חשבונות המשתמש השונים.

בעולם הדיגיטלי של היום חשיבות האבטחה על החשבונות המקוונים השונים שלנו הופכת להיות גדולה יותר ויותר, במיוחד במקרים בהם חשבונות דוגמת חשבון הגוגל או הפייסבוק יכולים לשמש לזיהוי וחיבור לשירותי צד ג’. על מנת לאבטח בצורה טובה יותר את החשבונות השונים ניתן להשתמש בפתרונות “אימות דו-שלבי” 2FA, בהם גם היכולת להשתמש במכשירי האנדרואיד ו-iOS עצמם כמפתחות אבטחה פיזיים התומכים בתקן האבטחה FIDO2 של ארגון ה-FIDO (ר”ת Fast ID Online).

עם זאת, תחום מפתחות האבטחה הפיזיים נחשב מזה מספר שנים כפתרון מאובטח יותר בהשוואה לחלופות, כאשר הוא מיועד בעיקר למשתמשים עסקיים, אך גם למשתמשים פרטיים המעוניינים באבטחה גבוהה. מפתח ה-YubiKey 5C NFC החדש של Yubico מצטרף לסדרת מפתחות ה-YubiKey 5 של החברה, כמפתח אבטחה התומך בתקני FIDO 2,FIDO U2F, WebAuthn ועוד, עם תאימות למגוון רחב פתרונות אימות משתמש ושירותים מקוונים. את האימות ניתן לבצע לא רק במחשבים, אלא גם במכשירי סלולר בזכות חיבורי ה-NFC ו-USB-C המובנים, ההופכים אותו לפתרון אוניברסלי יותר בהשוואה למפתחות הקודמים של החברה, שהציעו רק אפשרות חיבור אחת בדגם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מפתח אבטחה YubiKey 5C NFC (מקור Yubico)

מפתח ה-YubiKey 5C NFC החדש זמין למכירה במחיר של 55 דולר.

בעוד שלא מדובר על פתרון אבטחה “זול” בהשוואה לאפשרויות ה-2FA האחרות, בהן השימוש במכשיר הסלולרי בתור גורם אבטחה מאשר, מפתחות האבטחה הפיזיים מעניקים למשתמשים שכבת אבטחה משופרת בהשוואה לפתרונות האחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים