סוני תערוך אירוע PS5 ב-16.9

Playstation 5 (תמונה: Sony)

סוני הודיעה כי תקיים אירוע המתמקד בפלייסטיישן 5 (PS5) ביום רביעי הקרוב, ה-16.9, בו תתמקד בהצגת משחקים חדשים שיעשו דרכם לקונסולת הדור הבא שלה מאוחר יותר השנה וכן בהמשך הדרך. החברה הצהירה כי אורכו של האירוע יעמוד על 40 דקות בלבד, בהן תציג את כותרי המשחקים הבאים של חברות סטודיו משחקים ושל שותפיה העסקיים סביב העולם.

סוני הצהירה בבלוג החברה כי מדובר באירוע שיתמקד במשחקים, כך שאנו לא מצפים לשמוע בשלב זה אודות התמחור או מועד ההשקה של הפלייסטיישן 5, אולם ייתכן כי חשיפת הפרטים מצידה של מיקרוסופט אודות קונסולות ה-Xbox מהדור הבא בשבוע שעבר תוביל את סוני לחשוף גם את הקלפים שלה.

נזכיר כי בשבוע שעבר חשפה מיקרוסופט את קונסולת ה-Xbox Series S באופן רשמי, יחד עם מפרטה הטכני, כאשר לכך הוסיפה החברה גם את התמחור ומועד ההשקה, שנקבע ל-10.11 עבור זוג הקונסולות שלה. בנוסף, חשפה הנציגות המקומית של החברה בישראל כי מחירי הקונסולות יעמדו על 1,349 ש”ח עבור דגם ה-Series S ו-2,199 ש”ח עבור דגם ה-Series X.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סוני כבר הספיקה להודיע לקהל לקוחותיה כי היא פועלת בשיטת ההזמנות עבור המכירה המוקדמת של הקונסולה, אך טרם חשפה את המחירים או מועד ההשקה, ואפילו לא את מועד פתיחתה של המכירה המוקדמת לקונסולה. בהתחשב בכך שמיקרוסופט קבעה את תאריך היעד למכירה המוקדמת כבר ב-22.9, ייתכן כי בסוני ינצלו את אירוע ה-PS5 הקרוב על מנת להודיע על פתיחת המכירה המוקדמת בתאריך סמוך, זאת עוד טרם ההשקה הרשמית אשר צפויה להגיע בשלב מאוחר יותר בשנה.

קונסולת ה-PlayStation 5 צפויה להגיע בתקופת החגים שלקראת סוף שנת 2020, ובדומה ל-Xbox של מיקרוסופט, גם בסוני יציעו שתי גרסאות, האחת דיגיטלית לחלוטין והשנייה אשר מגיעה עם כונן דיסקים אופטי. הקונסולה החדשה כוללת במפרט הטכני שלה מעבד AMD Ryzen Zen 2 עם 8 ליבות בתדר 3.5GHz, מעבד גרפי מבוסס Radeon RDNA 2 עם תמיכה ב-Ray Tracing, זיכרון 16GB GDDR6, כונן SSD, כונן בלו-ריי ועוד, ותציע לצידה גם בקר משחק בעיצוב חדש.

אירוע ה-PS5 של סוני יתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-16.9, החל מהשעה 23:00 בלילה לפי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים